Iskolásoknak
Diploma előtt
Munka mellett
Nyugdijasoknak
Mindenkinek

A KOR..., NEM FOG SZÁMÍTANI!


“55 évesen régi vágyam teljesülhetett! Olyan nyelviskolát kerestem, ahol rugalmasan tudnak alkalmazkodni a munkahelyi elfoglaltságomhoz. Nagyon örültem annak, hogy a Brainturbonál a kor sem akadály, és 55 évesen régi vágyam teljesülhetett. A módszert hatékonynak vélem, az órákat jól felkészült tanár irányítja. Bár – úgy gondolom, – túlkoros vagyok bármiféle nyelvvizsgához, a kurzus befejeztével úgy döntöttem, hogy folytatom a továbbtanulást.”

http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-08-05 12:12:12
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



"Köszönök mindent nektek, és a német tanárnőnek!"


Kedves Nyelviskola!

Köszönök mindent nektek, és a német tanárnőnek!
Nagyszerű tapasztalataim vannak. Több mint egy éve élünk Németországban úgy, hogy minden nyelvi alaptudást nálatok szereztem. Sikerült munkát találnom 3 hét alatt, lakást bérelnem 3 hónapon belül, a fiam iskolába jár, nagyon jól érezzük magunkat. Én daruskocsival dolgozom, és 250 km-es körzetben járok Bayern-ben. Mindenfelé boldogulok a beszéddel, bár az elején a tájszólás eléggé meglepett. Nap mint nap telefonon kell beszélnem a főnökeimmel, a kollégákkal – természetesen csak németül, (egyedül vagyok magyar a kb. 200 fős cégnél). Szülői értekezlet 3 havonta, ha orvoshoz kell vinni a gyereket ott is boldogulok stb. stb.(ahhoz képest, hogy mikor hozzátok jelentkeztem, egyetlen egy német szót sem tudtam). Szóval nagyon jó tapasztalataim vannak a nyelviskolátokkal kapcsolatban, csak ajánlani tudom!”

http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-07-29 21:11:12
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NOSZOGATNI KELL ŐKET…?!


Kedves anyuk, apuk, nagyik ne hagyjátok ezt a szemléletet tovább terjedni! A magyar fiatalok nem akarnak idegen nyelvet tanulni… - egyebek mellett ez is kiderül az Európai Bizottság oktatási főigazgatóságának friss kutatásából, amiben a 18-30 évesek nyelvtudását és nyelvtanulási hajlandóságát térképezték fel. Egyik napilap által ismertetett kutatásból kiderül, hogy a magyar fiatalok többsége, 72 százaléka csak anyanyelvén vagy legfeljebb még egy nyelven tud írni és olvasni. A nyelvtudásban az uniós rangsor utolsó előtti helyén áll Magyarország, egyedül az Egyesült Királyságban élő fiatalok válaszoltak nagyobb arányban (74 százalék) igennel például arra a kérdésre, kényelmesen érzik-e magukat úgy, hogy csak az anyanyelvüket (ami az ő esetükben ugye a világ legelterjedtebb nyelve, az angol) beszélik. Rögtön utánuk a magyarok következnek, 49 százalékos aránnyal. De a magyarok a harmadik legrosszabb helyen állnak a már ismert idegen nyelvben való elmélyülés tekintetében, és a felmérés szerint "bátortalanok" a meglévő nyelvi tudás használatában is. Az EB kutatása egybecseng az európai felnőtt lakosság nyelvismeretét vizsgáló legutóbbi Eurostat felméréssel is, mely szerint a magyaroknak csak a 37 százaléka beszél legalább egy idegen nyelvet – ami a legrosszabb arány az egész unióban. A lemaradásunkat jól tükrözi, hogy még a harmadik leggyengébb eredményt produkáló Spanyolországban is 51 százalék a legalább egy idegen nyelven beszélők aránya.

2020-tól csak az jelentkezhet egyetemre, főiskolára, akinek legalább egy középfokú nyelvvizsgája van, még van pont elegendő idő!  Az első lépés; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-07-22 10:56:49
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



EGYETLEN RENDES ASSZONY SEM HAGYHATJA…


Néhány évvel ezelőtt, amikor férjem azzal jött haza hogy beiratkozott egy angol brainturbo tanfolyamra, bevallom felesleges pénzkidobásnak tartottam. Remek, most legalább fejleszti az „acitvity” képességét, és nemcsak kézzel, de lábbal is tud majd magyarázni a nyaralások alatt – gondoltam. De hamar rácáfolt. Érezhette tamáskodásom, mert bizony két kurzust elvégzett, és bár a mai napig azt hajtogatja, hogy nem tud angolul, amikor külföldön jártunk ő volt a Valaki Aki Tud Beszélni Angolul.

Azt azonban egyetlen rendes asszony sem hagyhatja, hogy az ura csak úgy „elhúzzon” mellette, ezért én is rászántam magam egy brainturbo kurzusra. Ebből kettő lett, majd egy elhatározás a nyelvvizsgára.

ui: „Ez még a jövő titka, de mindenképpen bejelentem ha sikerül.”

http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-07-15 22:12:47
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NÉMETÜL ÁLMODOK – kell ennél több?


"Ismerve az agykontroll lényegét, jelentkeztem a brainturbo német nyelvtanfolyamára. Már létező, bár régóta nem használt nyelvtudásomat szerettem volna felfrissíteni, mivel a jövőben napi szinten szeretném használni. Már az első találkozás során éreztem, hogy a lehető legjobb helyre érkeztem. Barátságos légkör, hatékony módszer és kitűnő szakmai felkészültség fogadott. A kurzus hetei villámgyorsan teltek, hiszen öröm volt a részvétel, nem beszélve az elért eredményről. Erről elég annyit elárulnom, hogy az utolsó órákhoz érve, azon kaptam magam, hogy éjjelente már NÉMETÜL ÁLMODOK, tehát álmomban is a tanult idegen nyelven beszélek (élek). Kell ennél meggyőzőbb érv a módszer és ezen nyelviskola mellett?!...” http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-07-08 11:01:32
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



KÖZEL 100.000 DIPLOMA VÁRJA, HOGY ÁTVEGYÉK!


Hiányzik a nyelvvizsga, így sokan csak a záróvizsgáig jutnak el, de oklevelet nem kapnak. Júniusig elejéig összesen 91 595 olyan képzést tartott nyilván a Felsőoktatási Információs Rendszer, amely esetében a hallgató sikeres záróvizsgát tett, de oklevelét nyelvvizsga hiányában még nem kapta meg -írta a Magyar Hírlap az Oktatási Hivataltól kapott adatok alapján. A hivatal adatai szerint csak tavaly 10 737 olyan diplomát adtak ki, amelyhez a záróvizsgát valamely korábbi évben tették le. A lap emlékeztet: a kormány 2014-ben indította el a Diplomamentő programot, amely azoknak a nyelvtanulását támogatta, akiknek kizárólag a nyelvvizsga hiánya jelentette az akadályt a diploma átvételéhez, és már nem rendelkeztek tanulói jogviszonnyal. A kezdeményezéssel több mint hatezer diploma megszerzéséhez sikerült hozzájárulni.

De Te ments ki saját magad a Diplomádat, gyere el hozzánk és próbáld ki a Brainturbot; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-06-23 22:19:47
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



KINEK LESZ IGAZÁN "NAGYCSAPÁS" A KÖTELEZŐ NYELVVIZSGA?


Másfél év múlva már csak az felvételizhet egyetemre, akinek lesz középfokú nyelvvizsgája! Szükség van-e arra, hogy egy diplomás ember legalább középszinten beszéljen egy idegen nyelvet? Erre a kérdésre csakis igen lehet a válasz: egy felsőfokú végzettségű embernek, legyen az programozó matematikus vagy gyógypedagógus, ismernie kellene a külföldi szakirodalmat, nem ártana gyakorlatot szereznie másik országban, munkája során külföldi szakemberekkel is szót kell tudnia érteni, de az sem árt, ha útba tud igazítani egy turistát Magyarországon.
Az idegennyelv-tudást, pontosabban a nyelvvizsgát most még a diploma kiadásához kötik. 2014-es adatok szerint akkor 50 ezren lehettek azok, akik nyelvvizsga hiányában nem vehették át a diplomájukat. Nekik indult el az államilag finanszírozott diplomamentő program, felemás eredménnyel. 2016-ban az derült ki, hogy az angol, német és francia nyelvtanfolyamokra jelentkező több mint 10 200 ember mindössze felének lett meg a nyelvvizsgája.
„Gyorstalpalás” nem lesz megoldás!
A felvételizők alig több mint felének volt csak középfokú nyelvvizsgája, azaz nagy részük 2020-tól eleve nem is adhatná be a jelentkezési lapját sem államilag támogatott, sem önköltséges képzésre – írta a HVG. A cikkből az is kiderül, bár sok nyelvórája van a diákoknak, az sok esetben mégsem elég a középfokú nyelvvizsgához.
A másfél év gyorsan elszáll! Talán még elegendő időd van, mire vársz? A hátralévő másfél évben még két nyarad van, talán ezt is ki kellene használnod!? http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-06-12 21:22:22
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS NYÁRON (is)!


Ha nyáron tanulásról van szó, akkor még mi felnőttek is -a boldog, gondtalan iskolai vakációkra gondolva- felkapjuk a fejünket. Persze azóta nagyon megváltozott a világ tudjuk, benne élünk és a folyamatos továbbképzés, tanulás életünk része lett, vagy kell legyen. Ha esetleg nem beszélünk egyetlen idegen nyelvet sem, vagy csak egyet, akkor talán már nem is szabad a választás még időzítést illetően sem, bizony bele kell vágnunk, ha úgy jön össze még nyáron is. Miért is kellene a vakációban tanulni? – kérdezik a gyerekek. Miért ne lehetne a vakáció idején is tanulni? – kérdezik a szülők. Aki javítóvizsgára, vagy történetesen épp nyelvvizsgára készül, annak természetes, hogy tanulnia kell a nyári szünidőben. Ilyenkor sem mindegy azonban, hogy mit, mikor és hogyan. És a többiek? A szülők különféle módon gondolkodnak a szünidei tanulásról, egy azonban biztos: a diák általában szeretné élvezni a nyár örömeit, az iskolai kötöttségektől mentes szünidőt. A gyermekpszichológusok többsége szerint is tilos nyáron az iskolai tananyaggal foglalkozni meg unatkozni is, de annak a gyereknek, aki nem teljesítette a követelményeket, megbukott, vagy épp a már említett nyelvvizsgára kell készülnie, bizony mindenképpen tanulnia kell a vakációban. A valóságban minden család a saját értékrendjének, illetve a kényszerítő körülményeknek igyekszik megfelelni akkor, amikor a gyerek vagy saját maga kezébe nyáron is tankönyvet ad, vagy vesz.
Viszont, ha a nyári tanulás, nem robotszerű folytatása az iskolaévnek, hanem laza, mellette például; aludhatok annyit és addig, ameddig akarok. A következő időpontot mindig egyeztetjük. Nem viszek haza házi feladatot. Mellette kötetlenül élvezhetem a vakációt. Nincs kikérdezés, számonkérés, feleltetés, csak tréning és edzés, akkor ez beleillik még a szünidőbe is. Így biztos, hogy számunkra nem jelent terhet, ha nyáron is „edzik” az agyukat. Sőt kimondottan jót tesz. Kedves olvasó akár a “munkát végzők társadalmához”, vagy a “tanulók társadalmához” tartozol is, ne hagyd ki a nyarat sem. A Brainturbonál lazán megteheted, mert nem lesz robotszerű magolási, tanulási feladatot, csak lazán az egyik alkalommal relaxálva feltöltődsz, a másik alkalommal pedig csak edzésekre jársz, de viszont nyelvtudásod tekintetében nagyot gyarapodsz! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-06-03 22:17:42
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



ITT MÉG NEM TARTUNK, DE...


Egy történet, ami az egyik fejlesztő kollegánkkal történt meg; amikor Uri Geller járt Magyarországon, akkor ő találkozhatott vele és ezen a megbeszélésen egy tárgyalóban többször gondolt arra, hogy kéri engedélyét néhány együttes fotó készítéséhez, de mindig halogatta gondolatát. Egyszer csak megszólalt Uri, persze angolul, mert ez volt a tárgyalás nyelve, vedd csak elő a géped és nyugodtan csinálj néhány fotót rólunk. Amikor elmesélte a történetet, akkor azzal fejezte be, hogy nyugodtan kitűzhetjük végső fejlesztési célként a gondolatátvitel technológiáját, mert ez működik!
Egyébként a Brainturbo technológia létrehozásakor (értsd: fejlesztésénél) többször gondoltunk is erre, hogy milyen nagyszerű dolog lenne, ha mesterségesen lehetne űzni a gondolatátvitelének technológiáját mondjuk egy betanított számítógép és néhány kiegészítő eszköz, valamint egy hallgató között és úgy megtanítani mondjuk valamelyik idegen nyelvet, hogy „gondolatátvisszük” neki a tudnivalókat, persze adagonként, amit rendszeresen be is gyakorolnánk vele, hogy használható nyelvtudás legyen.
Na itt még nem tartunk, de közelítünk majdnem fénysebességgel e cél felé. Ma ott tartunk, hogy olyan agyi üzemállapotot állítunk elő, ami mondjuk nem 2000 bit/sec üzemű, mint a hagyományos tanulásnál lenni szokott, hanem 400 Milliárd bit/sec és ezt un.: neurofeedback üzemmódban fent is tartjuk. Ez az egyedülálló technika, technológia, ami csak a Brainturbo sajátja tette lehetővé, hogy szabadalmat kapjon. http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-05-26 12:55:49
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MIKOR ÉRDEMES ELKEZDENI?


Amerikai kognitív kutatók egy kis átveréssel olyan tesztet készítettek, ami aztán napok alatt végigpörgött a neten. Bár a kitöltök azt hitték, egy dialektusvizsgálatról van szó, a kutatók valójában arra voltak kíváncsiak, hány éves korig tart az a kritikus időszak, amíg az agy igazán képes magába szívni egy idegen nyelvet. Az eredmény őket is meglepte. A kutatók mellett a nyelvtanárok és a nyelvtanulók is saját tapasztalatból tudják, hogy mennyivel nehezebb valóban elsajátítani egy idegen nyelvet egy bizonyos életkor fölött. A kiejtés, a nyelvtani struktúrák természetessége, a kifejezések valahogy nem akarnak úgy beépülni, ahogy szeretnénk, és ahogy esetleg egy néhány éves gyereknek idegen környezetben látszólag erőlködés nélkül megvan.
Az eredmények szerint egészen 17-18 éves korig nagyon hatékony az elme az idegennyelv tanulásban.
Ha azt szeretnénk, hogy a gyerek egyszer majd akár úgy tudjon megszólalni, mint egy anyanyelvi beszélő, legkésőbb tíz éves korban el kell kezdeni a nyelvtanulást. Azok között nem láttak nagy különbséget, akiknek ez az anyanyelve és akik csak tíz évesen kezdik, de ezután már egyértelmű a hanyatlás. Tehát 10 éves korig feltétlen vágj bele.
Ha ez nem sikerül, akkor Brainturbo, mert ez egy olyan technológia, ami az agyat gyermekkori „üzemállapotba” hozza, és így lehetőséged lesz talán Neked is a gyermekkori hatékonyságra. Kreatív nyelvtanulás, jobb agyféltekés nyelvtanulás, tanulás teljes aggyal.
Próbáld ki ingyen! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-05-21 11:12:12
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYARALÁS és a NYELVTUDÁS


A legszélesebb körben beszélt öt idegen nyelv továbbra is az angol (38%), a francia (12%), a német (11%), a spanyol (7%) és az orosz (5%). Az angol 19 tagállamban a legszélesebb körben beszélt idegen nyelv abból a 25-ből, ahol nem hivatalos nyelv (azaz az Egyesült Királyságot és Írországot nem számítva).
Tudtad?
Sokan vannak akik egész évben keményen dolgoznak, hogy a nyaralásukat a tengerpart közelében tölthessék el. Számukra természetes, hogy pihenni szeretnének, megújulni és erőt gyűjteni a harcos hétköznapokhoz. Izgalmas lehet távoli országok felfedezése vagy egy-egy táj alaposabb megismerése akár körutazás révén. Azonban az ilyen kalandot tartalmasabbá teheti az idegen nyelvtudás. Ha nyaralás előtt bevállalod, hogy belecsípsz a dologba és legalább egy olyan alapot szerzel valamelyik idegen nyelvből, amelyet majd nyaraláskor -élvezve a kommunikáció sikerét- azonnal gyakorolni is tudsz, felfedezve a helyiek hétköznapjait, új emberekkel ismerkedve, utcákat, tereket róva, szabadidős programok közben barátkozva. Tulajdonképpen az adott nyelvet folyamatosan gyakorolhatjuk. A használat során megszilárdul a nyelvtudás, ami utána már abban is segít, hogy az adott országot gyorsabban és jobban felfedezhessük. Legyen szó szállásfoglalásról, jegyvásárlásról, vagy akár információkérésről. Egy ország anyanyelvének ismerete a látogatókat is szinte azonnal helyiekké varázsolja és sok-sok helyi titokba is beavatja.
A Brainturbo ajánlja magát, “turista vagyok” speciális nyelvtanfolyamaival. Gyere el, próbáld ki ingyen és valóban “csípj bele” a dologba, tedd ezzel is teljessé a nyaralásodat, ehhez olvasd el egyik volt hallgatónk (Imola) ajánlását.
“Öröm itt nyelvet tanulni! Nem véletlen, hogy már a második tanfolyamon veszek részt. És amennyiben lesz harmadik, azt is nálatok fogom végezni. Maximálisan elégedett vagyok úgy a csapat szakmai felkészültségével, mint emberi hozzáállásával. Évek óta kerestem egy olyan nyelviskolát, amit paramétereiben nem tudtam megfogalmazni, hogy milyen is legyen, annál bővebben, hogy „jó!” Mindaz, ami az eredményes nyelvtanuláshoz szükséges, itt találtam meg.
Ha nyelvet szeretnél tanulni, illetve eddigi nyelvismereteidet bővíteni, gyarapítani, tiszta szívemből ajánlom ezt az iskolát NEKED! Ígérem, hálás leszel érte! Nem hiszem, hogy lenne még egy ember a földkerekségen, aki annyi féle- fajta módszert kipróbált volna, mint én, hogy végül itt horgonyozzon le.
Örülök, hogy iskolátok hallgatója lehetek. Köszönöm, hogy vagytok! “


2018-04-29 21:17:19
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYFELTÖLTÉS és TRÉNING!


Manapság már semmi sem lehetelten, illetve a korábban a lehetetlenek tűnő dolgok száma mára már erőteljesen csökkent. Persze ronthatja ezt a tendenciát, hogy nagy számban keletkeztek, keletkeznek viszont újak.

Agyfeltöltés műveletet továbbra is egy korábban tejesen újonnan kifejlesztett és szabadalmaztatott számítógép által vezérelt, egy nagyon speciális és hatékony, sőt talán esztétikusnak is mondható eszközrendszer segítségével végezzük el. Ön megmondja nekünk, hogy milyen idegen nyelvet szeretne, természetesen a választhatók közül, mi pedig a körülményekhez, adottságaihoz mérten a legoptimálisabb szintre töltjük fel az agyát az adott nyelvből. De nem bízzuk csak Önre ennek használatát, gyakorlását, hanem úgy frissen minden részét egy-egy teljes órán át a valósággal Önbe nyúzzuk. Na ne vegye szó szerint ezt a nyúzást, mert a technológiánk lényegéből fakadóan folyamatosan találkozik majd sikerével, rendkívüli módon örülni fog ennek a kivételes és egyedülálló procedúrának.

Ha Ön úgy érzi és mi is úgy értékeljük, hogy nagyjából már elsajátította az adott nyelv, adott részének készségszintű használatát és sürgető szükségét érzi annak, hogy még további részek ismeretének birtokába jusson, akkor egyszerűen megyünk tovább. Ha például állás interjúra, vagy épp külföldre -dolgozni, nyaralni- készül, vagy diplomáját szeretné átvenni, vagy csak egyszerűen az életre készül és már mindenki mondja; idegen nyelvtudás nélkül már szinte lehetetlen, akkor mi betöltjük az agyába. Bónusz szolgáltatásként mellesleg Önnel mindig előre egyeztetett időpontokban történik mindez, tehát egyáltalán nem rúgjuk fel megszokott életvitelét, független attól, hogy dolgozik, vagy tanul, vagy épp egész nap ráérne bármire. Bónusz plusz szolgáltatásként relaxálhat, mentesülhet a mindennapi feszültségétől és rendszeresen találkozhat saját előre haladásával. Sokszor lesznek vidám helyzetek, tréfás történetek, bölcs idézeteket és talán pajzán viccek is és közben elsajátítja és begyakorolja a kívánt idegen nyelvet.

Minek bajlódna hosszú, unalmas és fáradtságos olvasgatással, tanulással, hagyományos módszerekkel. Nálunk csak kiválasztja és mi azt betöltjük az Ön mélyen tisztelt agyába. Ennek a módszernek az is az előnye, hogy egyáltalán nem fáj és egyáltalán nem szenvednek tőle. Ha most meglódult a fantáziája, hogy mi mindenre lenne még így szüksége, akkor el kell keserítenünk, merthogy nem foglalkozunk (még egyenlőre) mással. De nem árulunk „zsákba macskát” , jöjjön el és próbálja ki ingyen: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-04-14 02:12:27
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



CSAK FELNŐTTEKNEK !


Ezt a nem mindennapi összefüggést olvastunk a neten, a Facebook és a Youtube „közvetítésével” egy érdekes híreket közreadó website-on. Persze eláruljuk rögtön azt is, hogy ezzel számunkra is új megvilágításba helyeződött a nyelvtanulás.
Egy nemzetközi kutatócsoport felfedezte, hogy az új szavak tanulása képes ugyanazt az agyterületet aktiválni, mint a szex, a szerencsejáték, a drogok és az evés. A felfedezés segíthet megérteni, hogyan fejlődött az ember, hogyan alakította ki a nyelvet.
A tanulmány a Current Biology című szaklapban jelent meg:
„A kutatás célja az volt, hogy kiderítsük, milyen nyelvtanulással lehet aktiválni ezeket az örömért és jutalmazásért felelős területeket” – mondta Antoni Rodríguez Fornells, biológus, a tanulmány vezető szerzője.
A kutatásban 36-an részt vettek szerencsejátékkal kapcsolatos szimulációkban és nyelvtanulási kísérletekben is, ahol új szavakat tanítottak nekik. Közben mindkét csoport agyi aktivitását vizsgálták mágneses rezonanciás képalkotással.
A nyelv az agykérgi nyelvi régiót stimulálja, de a kutatás szerint mindkét tevékenység aktiválja az örömmel, motivációval összefüggő területet, a ventrális striátumot is. Ez a terület jóval a nyelvért felelős terület előtt fejlődött ki, így vizsgálata megmutathatja, hogy fejlesztettük ki a nyelvet. A tanulmány eredményei alapján az érzelmek is befolyásolhatják a nyelvtanulást.
Azok az emberek, akiknek több idegi kapcsolatuk volt a ventrális striátum és a nyelvi régió között, gyorsabban tanultak szavakat, mint mások. Valószínűleg, ha öröm társul az új szavakhoz, jobban emlékszünk rájuk.
Mi a Brainturbo technológiáról a hallgatók visszajelzése alapján eddig is tudtuk, hogy velünk szinte kikapcsolódás és folyamatos élmény és öröm a nyelvtanulás. Bevalljuk őszintén, eddig nekünk egy hallgatónk sem számolt be erről úgy, hogy ez szinte olyan, mintha a szex öröme lenne. Szeretnénk a továbbiakban is megnyugtatni minden meglévő és leendő hallgatónkat, nem fogjuk őket ilyen szempontból meginterjúztatni a jövőben sem.
De viszont azt ajánljuk mindenkinek, hogy mennyire öröm a Brainturboval a nyelvtanulás, azt tapasztalja meg személyesen és ingyen a Magyarországon működő iskolák bármelyikében.


2018-04-06 20:19:42
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



5 = 13000 !


Rögtön magyarázzuk is az amúgy lehetetlen egyenlőséget; az elmúlt öt év alatt a napokban regisztráltuk a 13000-dik bejelentkezett próbaórást a Brainturbo iskolákba. Nagy szám ez a mi életünkben, de mondhatnánk azt is, hogy töretlen az érdeklődés irántunk. A végezett hallgatóink zöme elvitte jóhírünket, és természetesen mi mindent megteszünk azért, hogy ez a jövőbe is így legyen. Nagyon kellemes meglepetés számunkra az is, hogy jelentősen kiszélesedett az életkor módszerünk iránt érdeklődőknél. 6 évestől a bőven szenior korban lévőkig bezárólag. Egyre több iskoláskorú tudatosan „készül az életre”, mert tisztában van vele, hogy idegen nyelvismeret nélkül csak nagyon szerény esélyei lehetnek. Illetve főiskolai, egyetemi diploma teljesen kizárt középfokú nyelvvizsga nélkül. Saját sorsukat veszik kezükbe és céltudatosan intézik az ezzel járó feladatokat, íme; „Üdvözlöm, szeretnék jelentkezni a próbaórára! 13 èves diák vagyok, ès az angol nyelv lenne, ami érdekel. Szeretnék információt kérni a tanfolyam menetéről. További szép napot! Barbara.”
Tedd te is ezt; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-03-22 07:11:29
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



BRAINTURBO NYELVOKTATÁS MITŐL GYORSABB ÉS HATÉKONYABB?


A nyelvtanulási folyamat kvázi három szereplője; a tematika, a módszer és egyáltalán nem utolsó sorban; maga az ember. A Brainturbo abból indult ki, hogy a három szereplő közül az ember a legfontosabb, ami voltaképp a kulcsa az egésznek. Induljunk ki abból tehát, hogy a nyelvtanulás alapja a tanulni kívánó, tudásvággyal rendelkező ember. Ezt az embert kell általános állapotától -a gyors tanulásra, ismeretelsajátításra- kedvezőbb helyzetbe hozni, ami egy egyedülálló XXI. századi szabadalmaztatott technológiával a Brainturbonál lehetséges!
Ez a forradalmian új módszer az előbbi néhány gondolatnál sokkal komplexebb, ezért mindenki csak személyes részvételével, megtapasztalásával tud megbizonyosodni a hasznosságáról. Ezért van a próba, illetve bemutató óra, ami teljesen ingyenes és semmilyen kötelezettséget nem keletkezik
Élj a lehetőséggel, jelentkezz most, próbáld ki ingyen Te is, hogy például a lehető leggyorsabban szerezz nyelvvizsgát, vállalhass nyelvtudást igénylő állást, frissítsed fel vagy egészítsed ki meglévő nyelvtudásod, vagy épp tanulj meg új nyelveket.
Szeretettel várunk; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora

2018-03-11 14:55:47
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS „H” vagy „B”, MELYIKET VÁLASZTOD?


H-egyéni foglalkozás -ha van egyáltalán- horribilis áron
B-egyéni foglalkozás megfizethető, sőt versenyképes áron
H-az órák fix időpontokban vannak, illetve maximálisan alkalmazkodnod kell
B-hozzád alkalmazkodik, rugalmas időbeosztás és változtatható
H-ha egy órára nem tudsz elmenni, azt nem, vagy csak nehezen tudod pótolni
B-ha mégsem tudsz megjelenni, nem maradsz le
H-a megfeszített tempó miatt egy-egy óra után teljesen kifáradsz
B-relaxációs állapotban tanulhatsz
H-azt tanulsz, ami a kiválasztott tankönyvben van
B-rád, személyre szabott tematika, amire használni akarod az idegen nyelvet
H-hogy jussál is valamire, általában hosszú kurzusok
B-egy kurzus 40 órát jelent – optimálisan 5-10 hét
H-a megszerzett tudás felszínesebb, rövidtávú
B-a technológiából adódóan eleve hosszútávú
H-sok az önállóan elvégzendő otthoni házi feladat, szótanulás, nyelvtani szerkezet begyakorlása
B-nincs magolás, házifeladat, persze gyakorolni kell
H-folytonos számonkérés, feleltetés, tesztírás, kikérdezés
B-rengeteg tréning, beszédgyakorlat
B vagy H döntsd el!
Ha B, akkor Brainturbo! - klikk ide: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-02-28 22:17:57
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



VALENITN NAP a BRAINTURBONÁL!



Gyere el valakivel, tehát a lényeg, hogy ne egyedül és igénybe vehetitek akciónkat! ;)

További infó a kiválasztott Laborban, jelentkezz itt; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora

Üzenetben írd be, Valentin napi akció

2018-02-12 23:47:19
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



ÚJÉVI FOGADALOM


Ha komolyan gondoljuk újévi fogadalmaink betartását, akkor megéri plusz figyelmet fordítani rájuk. Kutatások szerint az emberek 75-80%-a nem tartja be fogadalmait, így érdemes megnézni mit és hogyan tesznek, akik betartják fogadalmuka;

  1. A konkrétan megfogalmazott célok jobban betarthatóak, mint a magasztos, de homályos víziókra alapozott fogadalmak. Céljaink irányuljanak valamilyen viselkedésre, nem pedig magára a célra. Például a több túlórát fogok vállalni könnyebben megvalósítható, mint maga a vágyott állapot: legyen több fizetésem.
  2. Gyakran valamilyen rossz szokásunktól akarunk megszabadulni, ebben az esetben érdemes alternatív viselkedést társítani a fogadalomhoz, például a nem “fogok a munkahelyen éjszakázni” helyett a “mindennap legkésőbb 18.30-kor elindulok a munkahelyemről” sokkal könnyebben betartható fogadalom.
  3. Érdemes utánajárnunk annak, hogy hogyan is lehet kiváltani egy szokást egy másikkal. Hogyan csinálják mások? A fogadalom betartásakor az is segít, ha tudjuk előre: lehet, hogy néha nem fogjuk tudni maradéktalanul betartani, így jó ha felkészülünk erre, és előre elhatározzuk: ez nem jogosít fel bennünket arra, hogy felhagyjunk a célunk követésével.
  4. A fogadalmakkal kapcsolatos második leggyakoribb problémát ezzel ki is küszöböljük: egy kis visszaesést a visszavonhatatlan kudarc jeleként kezelünk, elfogadjuk, mintegy felmentve magunkat a további küzdelmek alól. Pedig ha jobban belegondolunk a fogadalom célja valaminek a megközelítése, nem a tökéletes elérése; a fogadalmat tevők 75%-ának pedig nem sikerül első nekifutásra elérnie a célját.
  5. Fogadalmunk be nem tartásának leggyakoribb oka, hogy egyszerűen megfeledkezünk róla. Ez könnyen bekövetkezhet, hiszen szokásaink olyan nem tudatos automatizmusok, melyek megoldást kínálnak valamilyen helyzetre; ilyen rossz automatizmus lehet, ha sok a stressz a munkahelyen, nagyot eszünk, rágyújtunk, vagy megiszunk egy pohárral.
Mi az Ön, a Te fogadalmad?
Ha a nyelvtanulás, egy idegen nyelv ismeretének elsajátítása, megszerzése, akkor nagyon könnyen betarthatod a fogadalmad mert, ha bejelentkezel itt: http://www.brainturbo.hu/ujevi_akcio aztán minden megy a maga útján és biztos betartod fogadalmad, ráadásul nagyon jól jársz!


2018-02-04 22:12:21
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS ÚGY, MINTHA FILMET NÉZNÉL?


Miért van az, ha megnézünk egy filmet, akkor akár saját magunkat is elkápráztathatjuk azzal, hogy mi mindenre tudunk visszaemlékezni és milyen részletességgel tudunk dolgokat feleleveníteni. Szinte bármikor újból és újból levetíthetjük a filmet belül, a saját magunk számára. Aztán ha e mellett a tanulásra, az elsajátítandó tananyagra gondolunk, akkor meg rögtön az jut az eszünkbe, „jaj Istenem!”- milyen nehéz dolgom lesz, hogy minden fontos dologra visszaemlékezzek, aztán szépen megküzdünk ezért, ki rövidebben, ki hosszabban.
Na de játsszuk végig! Tegyük fel, hogy ma este megnézzük ugyanazt a filmet mondjuk a TV-ben, mert mind a ketten már régóta kinéztük magunknak. Vagy a szereplők miatt, vagy a történet miatt, vagy egyéb dolog miatt, de vágyunk arra, hogy ezt megnézzük és lássuk. Másnap beszélgetünk erről. Én -légy szíves fogadd el, hogy én- szándékosan úgy irányítom a beszélgetés, hogy bebizonyítsam a számodra, hogy milyen jól működik az emlékező képességed. A beszélgetésben nem a story fő szálára, nem a film legjellegzetesebb történéseire, nem a leglátványosabb részeire, képeire kérdezek rá, hanem egy teljesen jellegtelen mellékepizódra, mondjuk arra, amikor a főhős véletlenül találkozik a barátjával.
Kérdezem, emlékszel rá? Aztán látom, hogy felidézed a történetet, és azt is látom, hogy megvan, előhívtad a képet. Tehát beszélhetünk ennek a részleteiről. Kérdésekkel irányítom a beszélgetést. Emlékszel, hogy történt? Te elmondod, és én csak azon a dolgokon megyek tovább kérdéseimmel, amit Te már felelevenítettél és megemlítesz. Mivel jött a főhős? Milyen színű volt az autó? Mi volt a főhősön? Bevolt-e gombolva a kabátja? Emlékszel, hogy mit mondott a barátja stb. Akár 100 kérdés a részemről, és 100 helyes válasz a részedről!
Mi van megtanultad a filmet?
Ugye nem!
Hihetetlen de igaz, Te minden kérdésemre tudtál válaszolni, 100 kérdés és 100 helyes felelet, pedig ez a jelenet csak 38 másodpercig volt a filmben. Azt mondják az ehhez értők, ha az lett volna a feladatod, hogy megtanuld a filmet mert én kikérdezem, akkor az esetek többségében sokkal kevesebb kérdésemre tudtál volna helyesen válaszolni. Sajnos általában a hagyományos tanulási módszerünk kevesebbet tud a filmnézésnél.
De nézzük a részleteit ennek. Amikor kiválasztunk egy filmet, akkor vágyunk arra, hogy teljesítsük, és élvezzük azt. Amikor hozzáfogunk, akkor megpróbáljuk ebből a tevékenységből kirekeszteni az összes esetlegesen zavaró tényezőt. Az pedig egyáltalán nem baj, ha bárkivel együtt is tesszük ezt. Az sem baj, ha vele, vagy velük úgy menetközben „sztorizgatunk”, mert ez az első emlékeztetés. Általában kényelmes testhelyzetben, tehát hozzáülünk a dologhoz, beszűkített figyelemmel a filmre koncentrálunk. Agyunk egy nagyon fogékony, nagyon hatékony „üzemállapotba” kerül.
Ha ugyanezt, vagy közel ugyanezt a hatékonyságot kívánod magadnak a tanulásban, a nyelvtanulásban, akkor gyere és próbáld ki a Brainturbot! Persze a Brainturbo ennél jóval több, de talán ez is elég volt ahhoz, hogy felkeltsük érdeklődésedet és jelentkezz: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-01-27 07:12:33
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYUNK SOKKAL TÖBB MINDENRE KÉPES, MINT AZT GONDOLNÁNK…


Az agyunk sokkal több információt raktároz el, mint képzelnénk. Olyan dolgokat is megjegyzünk, amiket tudatosan nem is vettünk észre. A kérdés már csak az, hogyan kell ilyen tudást megszerezni, illetve hogyan lehet ezt a tudást aktivizálni?

Már régóta tudott tény, hogy agyunk képességeinek csak elenyésző hányadát használjuk ki, csakhogy ez a legbonyolultabb, legkevésbé ismert működésű szervünk és hogy a tudatalattink egy olyan mély kút, amely gyakorlatilag életünk minden egyes eseményének lenyomatát tartalmazza. De hogyan kerülnek be oda az információk?

Két féle úton tudunk ismeretekre szert tenni: egyrészt a felfogásunkkal, a megértésünkkel, értelmezéssel, tanulással a rövid távú memórián keresztül, illetve másrészt a „rövidebb úton”, amikor az észlelt dolgok, események egyből a tudatalattinkba épülnek be. 

Történt már veled olyan, hogy egy veszélyre (visszacsapódó ágra, repülő rovarra) hamarabb reagált a tested (becsuktad a szemedet), mint a tudatod? Ha oldalról érkezik egy kamion, a periférikus látásod akkor is figyelmeztet a veszélyre és félreugrasz, ha nem fogalmazódik meg benned pontosan, hogy egy több tonnás vasmonstrum robog feléd. Az agyad sokkal több információt gyűjt be, értékel, elemez és raktároz, mint azt el tudnád képzelni! 

Na de a kérdés; mi lenne akkor, ha minden olyan dolgot, információt, amit a tudatalattink irtózatos sebességgel és pontossággal magába szippant, „elő tudnánk venni” és valós tudásként lennénk képesek használni! Illetve van e ilyen módszer, ami így tudna bennünket megtanítani az általunk kívánt ismeretre?

Sokan kutatták a területet, de az összes szakember közül kiemelkedett egy, aki konkrét módszert is talált a nem-tudatos tudás aktiválásra: Paul R. Scheele. Ő fejlesztett ki azt a technikát, amely révén például egy könyvet „átpörgetve”, az úgynevezett fotóolvasás módszerével beépítve (2 másodperc per oldal sebességgel!) majd speciális módon aktiválva elképesztő sebességgel és mélységben lehet könyveket elolvasni, tartalmukat magunkévá tenni.

Hihetetlen ugye, pedig nem kamu, hanem igaz!

Ezen az úton jár a Brainturbo is! 

A tudatalattidat aktivizálja az idegen nyelv gyors és hosszú távú elsajátításának feladatába.


2018-01-18 20:15:32
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



ÚJÉVI AKCIÓ a BRAINTURBONÁL!


Ha nyelvtudás megszerzése is szerepel fogadalmaid között, és hogy valóban jól kezdődjön az új éved, a Brainturbo újévi meglepetéssel vár Téged!

Jelentkezz be egy térítésmentes próbaórára, az üzenetbe írd be; „újévi akció” és ezzel érvényesítetted is ezt a lehetőséget, természetesen majd a kiválasztott Brainturbo labor/iskola felveszi Veled a kapcsolatot, tájékoztat a részletekről. http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-29 23:01:44
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTUDÁS AJÁNDÉKKÉNT KARÁCSONYRA?


Az ajándékozás története olyan régi, mint az emberi kultúra, az emberek mindig megajándékozták egymást, ezzel kifejezték sze...retetüket, hódolatukat vagy éppen rettegésüket, hogyha elfogadják, akkor elfogadják az ajándékozó, tehát egy másik ember hatalmát maguk felett. Az ajándék mára már inkább a szeretet és figyelmesség kifejezőjévé vált, az emberek akkor ajándékozzák meg egymást, ha örömet akarnak okozni, ha valamilyen tárggyal a másikban emléket akarnak hagyni. Az ajándék lehet olcsó vagy drága, apró vagy óriási, a lényege az, hogy aki kapja, örömét lelje benne. Örömet szerezni! Korunkban az ember megajándékozza szeretteit a névnapjukon, születésnapjukon, karácsonykor, évfordulókon vagy éppen csak azért, mert a másiknak örömet akar szerezni. Ajándékot adunk barátainknak és ismerőseinknek is különleges alkalmakkor, látogatásokkor vagy ünnepnapokon. Az ajándékozás az ember személyes ügye, neki magának kell tudnia, hogy milyen ajándék az, amit a megajándékozott örömmel fog fogadni, vagy ami már esetleg zavarba hozza vagy adott esetben kellemetlen is lehet.
Az ajándék értéke ne legyen túlzó, mert ezzel a megajándékozottat mindig zavarba hozzuk - írják az ajándékozási etikettek.
Lehet hogy ez manapság már nem hoz zavarba senkit, főleg akkor nem, ha családból származik és aki kapja, ő nem engedheti meg magának. Neki ez úgy tűnik, gondoskodnak róla és ez jól esik.
Legyen értékes vagy hasznos, vagy legyen mind a kettő?
Persze, hogy legyen mind a kettő feltéve, ha lehet.
A jövő nemzedéke, de pláne értelmisége elképzelhetetlen legalább egy idegen nyelv ismerete nélkül. Napjainkban, amikor életünk mindinkább nemzetközi térségben zajlik, megengedhetetlen, hogy a jövő nemzedéke ne beszéljen legalább egy idegen nyelvet. Az emberi kapcsolatok és a világban való érvényesülésünkhöz nélkülözhetetlen kulturális, gazdasági és politikai együttműködések egyre bővülő idegennyelv-tudást igényelnek. A nyelvismeret hiánya ma már különösen megengedhetetlen!
Brainturbo összehozta az ajándékozást a nyelvismerettel, a hasznosat a nagyon értékessel és ő is beszáll az ajándékozó oldalán egy rendkívüli ajánlattal, a részletek felől érdeklődj a kiválasztott nyelvlaborban, jelentkezz, üzenetben ír be „Karácsonyi Akció”: www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-21 17:02:35
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS, és a SEX öröme?


Ezt a nem mindennapi összefüggést olvastunk a neten, a Facebook és a Youtube „közvetítésével” egy érdekes híreket közreadó website-on. Persze eláruljuk rögtön azt is, hogy ezzel számunkra is új megvilágításba helyeződött a nyelvtanulás.
Egy nemzetközi kutatócsoport felfedezte, hogy az új szavak tanulása képes ugyanazt az agyterületet aktiválni, mint a szex, a szerencsejáték, a drogok és az evés. A felfedezés segíthet megérteni, hogyan fejlődött az ember, hogyan alakította ki a nyelvet.
A tanulmány a Current Biology című szaklapban jelent meg:
„A kutatás célja az volt, hogy kiderítsük, milyen nyelvtanulással lehet aktiválni ezeket az örömért és jutalmazásért felelős területeket” – mondta Antoni Rodríguez Fornells, biológus, a tanulmány vezető szerzője.
A kutatásban 36-an részt vettek szerencsejátékkal kapcsolatos szimulációkban és nyelvtanulási kísérletekben is, ahol új szavakat tanítottak nekik. Közben mindkét csoport agyi aktivitását vizsgálták mágneses rezonanciás képalkotással.
A nyelv az agykérgi nyelvi régiót stimulálja, de a kutatás szerint mindkét tevékenység aktiválja az örömmel, motivációval összefüggő területet, a ventrális striátumot is. Ez a terület jóval a nyelvért felelős terület előtt fejlődött ki, így vizsgálata megmutathatja, hogy fejlesztettük ki a nyelvet. A tanulmány eredményei alapján az érzelmek is befolyásolhatják a nyelvtanulást.
Azok az emberek, akiknek több idegi kapcsolatuk volt a ventrális striátum és a nyelvi régió között, gyorsabban tanultak szavakat, mint mások. Valószínűleg, ha öröm társul az új szavakhoz, jobban emlékszünk rájuk.
Mi a Brainturbo technológiáról a hallgatók visszajelzése alapján eddig is tudtuk, hogy velünk szinte kikapcsolódás és folyamatos élmény és öröm a nyelvtanulás. Bevalljuk őszintén, eddig nekünk egy hallgatónk sem számolt be erről úgy, hogy ez szinte olyan, mintha a szex öröme lenne. Szeretnénk a továbbiakban is megnyugtatni minden meglévő és leendő hallgatónkat, nem fogjuk őket ilyen szempontból meginterjúztatni a jövőben sem.
De viszont azt ajánljuk mindenkinek, hogy mennyire öröm a Brainturboval a nyelvtanulás, azt tapasztalja meg személyesen;
http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-10 14:31:40
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



…ÍGY VAN EZ A NYELVTANULÁSNÁL IS!


A számítógépes oktatás fő célja, hogy segítsen a diákoknak lépést tartani a világ gyors fejlődésével. A vetítő eszközökkel, ...képekkel, filmekkel tehetjük érdekesebbé óráinkat. Fólián az általunk nyomtatott ábrákat mutathatjuk meg a tanulóinknak. Ettől korszerűbb a diafilm vetítése, ami kis képekből áll össze, és sokkal színesebb, összetettebb. A mai világban már ezek az eszközök igen háttérbe szorulnak, a videó és a számítógép váltotta fel őket. Velük már komolyabb elkészítésű filmeket is nézhetünk, ami egyértelműen segíti a diákokat abban, hogy könnyebben sajátítsák el a megtanulandó anyagot, hiszen a vizuális érzékelés sokkal hatékonyabb, mint csak a hallott anyag értelmezése.
Léteznek még speciális eszközök, amiket különböző tantárgyaknál alkalmazhatunk. Ide tartoznak a különböző számítógépes szimulációs programok. Például, létezik egy olyan számítógépes program, amiben különböző vegyszereket keverhetünk össze, és láthatjuk, hogy mi történik. Vannak olyan anyagok, amik keverednek, vannak, amik nem, sőt olyanok is, amik felrobbannak egymás hatására. Ez által a program által igen jól megtanulható a különböző vegyszerek közötti reakció. Vagy például egy másik program segítségével bemutathatjuk a víz körforgását a természetben.
Ma a legtöbbet használt eszközök az interaktív tábla és a multimédia, valamint az internet. A számítógéppel való oktatás látványosabb és érdekesebb, mint a hagyományos módszerek, hiszen láthatjuk, érezhetjük, hallhatjuk, amit el kell sajátítanunk; nem csak egyszerűen frontálisan van ránk zúdítva. Gyorsabb is olyan értelemben, hogy rövidebb idő alatt érthetik meg a diákok az előadott anyagot, ha szemléltetőeszközt is használunk. A fentebb említett szimulációk alkalmazásának segítségével pedig olyan dolgokat is megmutathatunk a gyerekeknek, amiket normális körülmények között sohasem láthatnának. Ez lenyűgözi őket, érdeklődnek iránta és könnyebben megtanulják az anyagot. Ez bizonyos fajta manipuláció, de pozitív hatású, ezért nem elítélendő.
Ha ez így van általában az oktatásnál, akkor ugye nem lehet másképp a nyelvoktatásnál sem? Mind ezek ellenére a nyelvoktatásban a legönzőbb módon érvelnek, küzdenek a hagyományos formák mellett és az új, rendkívül korszerű és többszörösen hatékony módszerek mintegy „elfogadásként, elismerésként” maximum alternatív minősítést kapnak. Csak gondolj bele, talán még a Te gondolkozásodra is igaz ez? http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-03 17:22:42
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS AZ AGYHULLÁMOK GYÓGYÍTÓ EREJÉVEL


Dr. Robert Beck atomfizikus a világ különböző tájain mérte a természetgyógyászok, gyógyítók agyhullámainak frekvenciáját. Megállapította, hogy a gyógyítás pillanatában minden természetgyógyásznál (függetlenül a gyógyítás módszerétől) az agyhullámnak ugyanaz a frekvenciamodellje jellemző.
A gyógyítások ideje alatt elvégzett további vizsgálatok alapján arra a következtetésre jutott, hogy a gyógyítók agyhullámai a gyógyítás pillanatában szinkronba kerülnek a Schumann-hullámokkal, mind a rezgések, mind pedig a fázisok terén. Ez annyit jelent, hogy az agyhullámok ugyanazon a frekvencián és az ugyanazokban az időpillanatokban lüktetnek, mint a Föld Schumann-hullámai. Mindebből feltételezhető, hogy a gyógyítók tevékenységük során képesek energiát nyerni a Föld mágneses mezejéből. Ez a folyamat a mezők egyesítése.
De mik is azok a Schumann-hullámok? A földfelszín és az ionoszféra közötti mágneses kölcsönhatások eredményeképpen bolygónkon mindenütt egy rendkívül alacsony, 7,8 Hz frekvenciájú rezgés mérhető (Winfried Otto Schumann, München, 1952). Ennek a természetes elektromágneses rezgésnek sokáig nem is tulajdonítottak jelentőséget, ám a Schumann-hullámok 1978-ban az érdeklődés középpontjába kerültek, amikor kiderült, hogy megegyeznek az emberi agy 7-10 Hz-es alfa-hullámainak rezgésszámával, melyek az álom és ébrenlét határán jelentkeznek az agyunkban (hippocampusban).
Később kiderült, hogy a Schumann-hullámok az egész bolygónkat körbeölelő elektromos mezőt alkotnak, így ez a rezgés a Föld összes emlősénél azonos. Ez az elektromágneses (EM) tér szabályozza, váltja ki és hangolja össze szervezetünk másodpercenkénti sok ezer biokémiai folyamatát, így közvetve ez a mező gondoskodik az emberi szervezet egészségének fenntartásáról is.
A NASA megfigyelései igazolták, hogy az űrállomásokon, ahol a Föld elektromágneses hatása nem érvényesül, az emberek szervezetének belső egyensúlya felborul. Ennek a felismerésnek köszönhetően az űrállomásokon a Schumann-hullámokkal megegyező elektromágneses mezőt gerjesztettek, hogy fenn tudják tartani az űrhajósok egészségi állapotát.
Dr. John Zimmerman, a renói Bio-elektromágneses Intézet (Nevada) alapítója és elnöke mélyrehatóan tanulmányozta a mezők egyesítését, valamint a gyógyítók tapasztalatait. Megállapította, hogy a gyógyítók voltaképpen rácsatlakoznak a Föld energetikai mezejére (ugyanazon a frekvencián és ugyanabban az időben). Rájött, hogy ha a gyógyító ilyen kapcsolatot teremt a Schumann-hullámokkal, akkor agyának jobb és bal féltekéje egyensúlyi állapotba, alfa-szintre kerül. Amikor a gyógyító energetikai kapcsolatba lép a beteggel, annak agyhullámai is alfa-szintre jutnak, szinkronizálódnak a gyógyítóéval. A páciens tehát a gyógyító közvetítésével “rácsatlakozik” a Schumann-hullámokra, és lehetősége nyílik arra, hogy ebből az óriási energiaforrásból energiát nyerjen.
Kedves Olvasó képzeld el, hogy milyen lehet nyelvet tanulni a gyógyító hullámok erejével. Tudod mit, mégse képzeld el, hanem gyere el hozzánk és próbáld ki személyesen és ingyen.
http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-26 14:57:27
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Jelentkezés ingyenes próbaórára

Kérjük, töltsd ki a lenti adatlapot, és feltételen add meg a kért adatokat, hogy gyorsabb lehessen ügyintézésünk és minél előbb kipróbálhasd a Brainturbo módszert!
Adatvédelmi nyilatkozat
Név


Telefon


E-mail


Választott nyelvlabor


Üzenet


Mennyi: öt + egy =

Agyturbo Kft. - Minden jog fenntartva
Brainturbo - A csúcstechnika és a csodálatos elme harmóniája!
Minőségi garancia | Adatvédelmi nyilatkozat
nyelvtanulás blog, nyelvoktatási cikksorozat