Iskolásoknak
Diploma előtt
Munka mellett
Nyugdijasoknak
Mindenkinek

NYELVTANULÁS, és a SEX öröme?


Ezt a nem mindennapi összefüggést olvastunk a neten, a Facebook és a Youtube „közvetítésével” egy érdekes híreket közreadó website-on. Persze eláruljuk rögtön azt is, hogy ezzel számunkra is új megvilágításba helyeződött a nyelvtanulás.
Egy nemzetközi kutatócsoport felfedezte, hogy az új szavak tanulása képes ugyanazt az agyterületet aktiválni, mint a szex, a szerencsejáték, a drogok és az evés. A felfedezés segíthet megérteni, hogyan fejlődött az ember, hogyan alakította ki a nyelvet.
A tanulmány a Current Biology című szaklapban jelent meg:
„A kutatás célja az volt, hogy kiderítsük, milyen nyelvtanulással lehet aktiválni ezeket az örömért és jutalmazásért felelős területeket” – mondta Antoni Rodríguez Fornells, biológus, a tanulmány vezető szerzője.
A kutatásban 36-an részt vettek szerencsejátékkal kapcsolatos szimulációkban és nyelvtanulási kísérletekben is, ahol új szavakat tanítottak nekik. Közben mindkét csoport agyi aktivitását vizsgálták mágneses rezonanciás képalkotással.
A nyelv az agykérgi nyelvi régiót stimulálja, de a kutatás szerint mindkét tevékenység aktiválja az örömmel, motivációval összefüggő területet, a ventrális striátumot is. Ez a terület jóval a nyelvért felelős terület előtt fejlődött ki, így vizsgálata megmutathatja, hogy fejlesztettük ki a nyelvet. A tanulmány eredményei alapján az érzelmek is befolyásolhatják a nyelvtanulást.
Azok az emberek, akiknek több idegi kapcsolatuk volt a ventrális striátum és a nyelvi régió között, gyorsabban tanultak szavakat, mint mások. Valószínűleg, ha öröm társul az új szavakhoz, jobban emlékszünk rájuk.
Mi a Brainturbo technológiáról a hallgatók visszajelzése alapján eddig is tudtuk, hogy velünk szinte kikapcsolódás és folyamatos élmény és öröm a nyelvtanulás. Bevalljuk őszintén, eddig nekünk egy hallgatónk sem számolt be erről úgy, hogy ez szinte olyan, mintha a szex öröme lenne. Szeretnénk a továbbiakban is megnyugtatni minden meglévő és leendő hallgatónkat, nem fogjuk őket ilyen szempontból meginterjúztatni a jövőben sem.
De viszont azt ajánljuk mindenkinek, hogy mennyire öröm a Brainturboval a nyelvtanulás, azt tapasztalja meg személyesen;
http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-10 14:31:40
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



…ÍGY VAN EZ A NYELVTANULÁSNÁL IS!


A számítógépes oktatás fő célja, hogy segítsen a diákoknak lépést tartani a világ gyors fejlődésével. A vetítő eszközökkel, ...képekkel, filmekkel tehetjük érdekesebbé óráinkat. Fólián az általunk nyomtatott ábrákat mutathatjuk meg a tanulóinknak. Ettől korszerűbb a diafilm vetítése, ami kis képekből áll össze, és sokkal színesebb, összetettebb. A mai világban már ezek az eszközök igen háttérbe szorulnak, a videó és a számítógép váltotta fel őket. Velük már komolyabb elkészítésű filmeket is nézhetünk, ami egyértelműen segíti a diákokat abban, hogy könnyebben sajátítsák el a megtanulandó anyagot, hiszen a vizuális érzékelés sokkal hatékonyabb, mint csak a hallott anyag értelmezése.
Léteznek még speciális eszközök, amiket különböző tantárgyaknál alkalmazhatunk. Ide tartoznak a különböző számítógépes szimulációs programok. Például, létezik egy olyan számítógépes program, amiben különböző vegyszereket keverhetünk össze, és láthatjuk, hogy mi történik. Vannak olyan anyagok, amik keverednek, vannak, amik nem, sőt olyanok is, amik felrobbannak egymás hatására. Ez által a program által igen jól megtanulható a különböző vegyszerek közötti reakció. Vagy például egy másik program segítségével bemutathatjuk a víz körforgását a természetben.
Ma a legtöbbet használt eszközök az interaktív tábla és a multimédia, valamint az internet. A számítógéppel való oktatás látványosabb és érdekesebb, mint a hagyományos módszerek, hiszen láthatjuk, érezhetjük, hallhatjuk, amit el kell sajátítanunk; nem csak egyszerűen frontálisan van ránk zúdítva. Gyorsabb is olyan értelemben, hogy rövidebb idő alatt érthetik meg a diákok az előadott anyagot, ha szemléltetőeszközt is használunk. A fentebb említett szimulációk alkalmazásának segítségével pedig olyan dolgokat is megmutathatunk a gyerekeknek, amiket normális körülmények között sohasem láthatnának. Ez lenyűgözi őket, érdeklődnek iránta és könnyebben megtanulják az anyagot. Ez bizonyos fajta manipuláció, de pozitív hatású, ezért nem elítélendő.
Ha ez így van általában az oktatásnál, akkor ugye nem lehet másképp a nyelvoktatásnál sem? Mind ezek ellenére a nyelvoktatásban a legönzőbb módon érvelnek, küzdenek a hagyományos formák mellett és az új, rendkívül korszerű és többszörösen hatékony módszerek mintegy „elfogadásként, elismerésként” maximum alternatív minősítést kapnak. Csak gondolj bele, talán még a Te gondolkozásodra is igaz ez? http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-03 17:22:42
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS AZ AGYHULLÁMOK GYÓGYÍTÓ EREJÉVEL


Dr. Robert Beck atomfizikus a világ különböző tájain mérte a természetgyógyászok, gyógyítók agyhullámainak frekvenciáját. Megállapította, hogy a gyógyítás pillanatában minden természetgyógyásznál (függetlenül a gyógyítás módszerétől) az agyhullámnak ugyanaz a frekvenciamodellje jellemző.
A gyógyítások ideje alatt elvégzett további vizsgálatok alapján arra a következtetésre jutott, hogy a gyógyítók agyhullámai a gyógyítás pillanatában szinkronba kerülnek a Schumann-hullámokkal, mind a rezgések, mind pedig a fázisok terén. Ez annyit jelent, hogy az agyhullámok ugyanazon a frekvencián és az ugyanazokban az időpillanatokban lüktetnek, mint a Föld Schumann-hullámai. Mindebből feltételezhető, hogy a gyógyítók tevékenységük során képesek energiát nyerni a Föld mágneses mezejéből. Ez a folyamat a mezők egyesítése.
De mik is azok a Schumann-hullámok? A földfelszín és az ionoszféra közötti mágneses kölcsönhatások eredményeképpen bolygónkon mindenütt egy rendkívül alacsony, 7,8 Hz frekvenciájú rezgés mérhető (Winfried Otto Schumann, München, 1952). Ennek a természetes elektromágneses rezgésnek sokáig nem is tulajdonítottak jelentőséget, ám a Schumann-hullámok 1978-ban az érdeklődés középpontjába kerültek, amikor kiderült, hogy megegyeznek az emberi agy 7-10 Hz-es alfa-hullámainak rezgésszámával, melyek az álom és ébrenlét határán jelentkeznek az agyunkban (hippocampusban).
Később kiderült, hogy a Schumann-hullámok az egész bolygónkat körbeölelő elektromos mezőt alkotnak, így ez a rezgés a Föld összes emlősénél azonos. Ez az elektromágneses (EM) tér szabályozza, váltja ki és hangolja össze szervezetünk másodpercenkénti sok ezer biokémiai folyamatát, így közvetve ez a mező gondoskodik az emberi szervezet egészségének fenntartásáról is.
A NASA megfigyelései igazolták, hogy az űrállomásokon, ahol a Föld elektromágneses hatása nem érvényesül, az emberek szervezetének belső egyensúlya felborul. Ennek a felismerésnek köszönhetően az űrállomásokon a Schumann-hullámokkal megegyező elektromágneses mezőt gerjesztettek, hogy fenn tudják tartani az űrhajósok egészségi állapotát.
Dr. John Zimmerman, a renói Bio-elektromágneses Intézet (Nevada) alapítója és elnöke mélyrehatóan tanulmányozta a mezők egyesítését, valamint a gyógyítók tapasztalatait. Megállapította, hogy a gyógyítók voltaképpen rácsatlakoznak a Föld energetikai mezejére (ugyanazon a frekvencián és ugyanabban az időben). Rájött, hogy ha a gyógyító ilyen kapcsolatot teremt a Schumann-hullámokkal, akkor agyának jobb és bal féltekéje egyensúlyi állapotba, alfa-szintre kerül. Amikor a gyógyító energetikai kapcsolatba lép a beteggel, annak agyhullámai is alfa-szintre jutnak, szinkronizálódnak a gyógyítóéval. A páciens tehát a gyógyító közvetítésével “rácsatlakozik” a Schumann-hullámokra, és lehetősége nyílik arra, hogy ebből az óriási energiaforrásból energiát nyerjen.
Kedves Olvasó képzeld el, hogy milyen lehet nyelvet tanulni a gyógyító hullámok erejével. Tudod mit, mégse képzeld el, hanem gyere el hozzánk és próbáld ki személyesen és ingyen.
http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-26 14:57:27
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?




NEKED IS JÓ!


A Brainturbo nem egyszerűen csak a klasszikus pedagógiai módszerekre építve, vagy a te általános tanulási képességeidre alapozva és egyáltalán n...em a csoportos tanóra, otthoni magolás unalmasan váltakozó rendszeréből kiindulva próbál egy további nyelvoktatási lehetőséget kínálni. A Brainturbo teljesen más! Ez a nyelvtanulási technológia ötvözi az agykontroll és Georgi Lozanov suggestoped (superlearning) módszerét a 3. évezred „high-tech” lehetőségeivel. Röviden összefoglalva; az agy mindkét féltekéjébe, annak hosszú-távú memória részébe juttatja el a tananyagot szabadalmaztatott személyfejlesztő berendezésével, majd egy intenzív tréningen használható tudássá fejleszti. A Brainturbo technológia sokkal gyorsabb és tartósabb nyelvelsajátítási módszert kínál számodra is.
A Brainturbo nem rabolja a tanulók szabadidejét, nincs házi feladat, nem kell óráról órára készülni, nincs számonkérés. Persze gyakorolnod azt kell, amihez minden segítséget megkapsz.
Egyeztetheted az óráid időpontját, hogy az biztosan beleilleszkedjen a napirendedbe.
Ez a forradalmian új módszer az előbbi néhány gondolatnál sokkal komplexebb, ezért mindenki csak személyes részvételével, megtapasztalásával tud megbizonyosodni a hasznosságáról. Ezért van a próba, illetve bemutató óra, ami teljesen ingyenes és semmilyen kötelezettséget nem keletkezik
Élj a lehetőséggel, jelentkezz most, próbáld ki ingyen Te is, hogy például a lehető leggyorsabban szerezz nyelvvizsgát, vállalhass nyelvtudást igénylő állást, frissítsed fel vagy egészítsed ki meglévő nyelvtudásod, vagy épp tanulj meg új nyelveket.
Szeretettel várunk; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-19 14:39:51
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Utolsó esély: egy év maradt a diploma megszerzésére!


Már csak kevesebb mint egy évük maradt a diploma megszerzésére azoknak a hallgatóknak, akik 2005 előtt kezdték meg felsőoktatási tanulmányaikat, és bár abszolváltak (végbizonyítványt szereztek), még nem államvizsgáztak le. Lapunk érdeklődésére az Oktatási Hivatal közölte, hogy összesen 15 472 olyan hagyományos egyetemi vagy főiskolai képzést tartottak idén október végégi számon, amelyen a hallgatók egykor megszerezték az abszolutóriumot. Emlékeztettek, hogy az érintetteknek a felsőoktatási törvény 2018. szeptember 1-jéig ad lehetőséget a kimeneti vizsga letételére és az oklevél megszerzésére. 

Mint ismert, korábban nem szabták meg, hogy mennyi idő telhet el maximálisan a végbizonyítvány megszerzése és a záróvizsga között. Egy két évvel ezelőtti törvénymódosítás nyomán azonban szigorodtak a szabályok, így most már az abszolutórium után két éven belül meg kell szerezni a diplomát a felsőoktatásban tanulóknak.

A felsőoktatási államtitkárság 2015-ben türelmi időt adott annak a több ezer hallgatónak, aki 2005 előtt kezdte meg az egyetemet, abszolvált, de annak idején nem államvizsgázott le. Esetükben a diploma megszerzését többek között az hátráltatta, hogy nem szerezték meg a nyelvvizsgát, ami nélkül viszont nem mehettek záróvizsgázni. 

Persze azért -nem mentve őket, csak megértve-, mert addigra épp tele lesz a „tö.ük” a (hagyományos) tanulással és természetesen azzal a nyelvtanulási módszerrel, amiben a hibák számának kiküszöbölése a legfontosabb. Nem az, hogy használni merje, tudja idegen nyelvtudási ismereteit, hanem az, hogy egy-két ezer szó ismeretében véletlenül sem hibázzon. Beszédkészség itt nem is fontos, de a hibátlan nyelvtani ismeretek az igen! Szinte hihetetlen, hogy ők, akik számtalan tantárgyból, dolgozaton, -zárthelyin, -záróvizsgán, -államvizsgán, -diplomamunkán és annak megvédésén vannak sikeresen túl, de mégis ebbe a helyzetbe kerülnek. Ha csak egy-két ilyen eset lenne akkor igen, de ilyen statisztikai számok mellett nem lehetnek ők a hibásak. Sajnáljuk őket, és amit mi tenni tudunk értük, az a Brainturbo módszere. Gyere el, ismerd meg, szerzed meg a nyelvvizsgád és a diplomád! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-11 23:12:57
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYUNK NÉHA MÁSKÉPP DOLGOZZA FEL AZ INFORMÁCIÓT!


Nem kell megijedni a következő kisfilm által bemutatott vizuális illúziótól. Egy nagyon egyszerűnek tűnő, de mégis komplex mozgó ábrán keresztül győződhetünk meg arról, hogy agyunk mennyire másképp dolgozza fel a látott információkat. Ez az illúziós kis játék lett 2014-ben a legjobb, amelyet az Amerikai Egyetemen tanító Arthur Shapiro és Alex Rose-Henig ötlött ki. Látszólag nyolc fehér labda szépen egymást követően az óramutató irányával ellentétesen köröz. A videóban később kiderül, hogy mindegyik labda viszont teljesen egy egyenes vonalon közlekedik, viszont mind a nyolc áthalad egy közös ponton. Ha csak egy labdára figyelünk, akkor az láthatóan csak egy vonalban mozog fel-alá. A videón mindezt részleteire lebontva is meg lehet tekinteni. Az emberek csak kis hányada képes észrevenni, hogy nem minden az, aminek látszik, ez nagy koncentrációs képességet igényel. Ha viszont kiderül az illúzió mögötti „turpisság”, akkor már az agyunk teljesen másképp tekint a jelenségre, az optikai csalódás már nem fog működni többé.
Most vissza a címhez; Van amikor az agyunk másképp dolgozza fel az információt. Miért került ez erre az oldalra? A történet csak annyi, hogy itt nyelveket sajátíthatsz el hagyományosan vett értelemben tanulás, magolás nélkül. Ez a valóság nem illúzió; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-04 21:11:34
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



FELESLEGES LEHET A NYELVTANULÁS!


Mindannyian voltunk már abban a helyzetben, amikor valahogy sehogy sem sikerül megértetnünk magunkat egy más nyelvet beszélővel.... Ha nem beszéltük az illető nyelvét, vagy ha nem volt más közös idegen nyelvismeretünk, akkor ezen nem akadtunk fel. De ha igen és persze csak valamicskét beszéltük ezt a nyelvet, akkor bizony tovább erőlködtünk. Na, de ez már akár múltidő is lehet?
Vagyis úgy néz ki, hogy nemsokára vége ennek a korszaknak!
A Waverly Labs cég előrukkolt egy új találmánnyal, ami a „The Pilot” névre hallgat, egy fülbe illeszthető készülékkel, ami valós időben fordítja az idegen nyelvet. A jelenlegi nyelvek, amelyeket „megért” a kütyü a francia, spanyol, olasz és az angol. Az ígéretek szerint ez még bővülni fog.
Persze rögtön felmerül a kérdés, de vajon mennyiért?
Biztosan egy vagyonba kerül!
Tévedés! A készülék jelenlegi ára 129 dollár (durván 37 ezer forint), ami a lehetőségekhez képest valljuk be, olcsóbb, mint egy tanfolyam!
Oké, de mi van akkor, ha beszélni is akarok valami hasonló módon. Rossz hírünk van, erről még nem hallottunk, de az analógia kapcsán megjelent egy másik kütyü víziója, amit csak a szájunkba kell dugni. Jön a kérdés és a szájunkban a kütyü máris dúdolja a választ. Na de honnét a válasz tartalma, vagy talán ez a kütyü meghallja agyunkban keletkezett választ és rögtön -valós időben- dúdolásra fakad?
Manapság semmi sem lehetetlen, kicsit még várni kell ugyan, de jön az, aminek jönnie kell, meg az is, aminek nem kellene. Ha nagyon elrugaszkodunk gondolatainkban, akkor jöhet egy olyan kütyü is, ami bennünket helyettesít, ugyancsak valós időben és teljes értékűen.
És most a végszó, vagy talán epilógus; ezzel mi személy szerint nem leszünk többek!
Többek azzal vagyunk, ami bennünk van és sokszor kínkeservesen megszerzünk magunknak. Ha nyelvtanulásról van szó, akkor a „kínkeservesen”-t felejtsd el, gyere el hozzánk és próbáld ki a Brainturbot.


2017-10-19 16:12:49
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYTESZT!


Egy érdeklődőnk írta; elvégeztem az agytesztet az Önök oldalán http://www.brainturbo.hu/agyteszt és nekem jobb agyféltekés dominanciám van - mit jelent ez?
Ma már számos egyszerű netes teszt elvégzésével megtudhatjuk, hogy kreatív vagy épp elemző, logikus egyéniségek vagyunk az alapján, hogy melyik agyféltekénk a domináns. A baj csak az, hogy bár a köztudatba beépült az agyfélteke-dominancia elmélete, a tudomány soha nem erősítette meg, hogy valóban így működik ez. A dominancia ugyan létező dolog, de nem határozza meg, hogy rajzolni tudunk jobban vagy stratégiát kidolgozni.
Az agyfélteke-dominancia létező dolog, és valóban meghatározza, hogy az agy bizonyos feladatokat melyik féltekét használva old meg, azonban ez nem a kreativitást vagy a logikus gondolkodást befolyásoló tényező -mondják a szakemberek.
A Brainturbo is fontosabbnak tartja a két agyfélteke összekapcsolását, a kettő szintézisét, hogy az összedolgozás a technológiából adódóan is bekövetkezzen. Egyszerű hétköznapi megközelítésben, ha csak egyik agyféltekénkkel viszonyulunk dolgokhoz, akkor ez biztos kevesebb, mintha mind a kettővel tennénk ugyanezt. Így van ez a tanulásnál is! Egy sebesség adat, agykontroll forrásból származik, egy agyfélteke dominancia esetén agyunk sebessége 2000 bit/sec, a kettő szintézisében ez akár 400 Milliárd bit/sec is lehet.
Akkor miért az agyteszt a Brainturbo oldalon – tehetnénk fel a kérdést?
A Brainturbo technológiában a nyelvtanulásnál például tudjuk változtatni, hogy melyik oldalon kínáljuk fel rögzítésre az agynak a megtanulandó idegen nyelvet és melyiken annak magyar tartalmát. Az agyteszt orientál bennünket ebben, de mi is fontosabbnak tartjuk a két agyfélteke összezárását, harmonikus együttdolgozását, amit egy EEG vezérel és felügyel. Ha érdekel, gyere el hozzánk; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-10-14 12:21:55
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



TÉNYLEG ÉRDEMES ALUDNI EGYET A FRISSEN TANULTAKRA!


Bármit tanulunk meg, ha azt nyolc óra ébrenlét után kikérdezik, rosszabbul teljesítünk, mint ha aludtunk volna egyet közvetlenül a tanulás után.

A képet nagyban árnyalja, hogy többféle tanulási folyamat, és alvási szakasz létezik. Az alvás szakaszai közül két nagy kategóriát mindenki ismer, a gyors szemmozgással, és álmokkal járó REM fázist, és a lassú hullámú tevékenységet. Az alvás kutatói ezeken belül még több csoportot is... megkülönböztetnek, de a tanulás szempontjából a lassú hullámú szakasz érdekes. Ezeket a szakaszokat az idegsejtek aktivitásának, azok periodikus változásának frekvenciáját mérve, állapítják meg a lassú hullámú alvás szakaszait. Elég csak becsukni a szemünket, rögtön 10-12 hertzes alfa aktivitás jelenik meg, majd ahogy elalszunk, az oszcillációk egyre lassabbak lesznek, az alfa tartományból a theta tartományig. Az öntudatlan, mély alvásban, amikor az agy valóban pihen, alacsony frekvenciájú delta hullámok, és egy különleges, orsó elnevezésű alvási aktivitás következik be. Ez utóbbi egy-két másodpercig tartó frekvenciaemelkedés, de minél többet tanulunk, annál több és hosszabb ilyen szakasz mérhető. De, mint ahogy a kísérletekből is kiderül, nem a könyvet kell a párna alá tenni, hanem valami egészen mást.
Ezt igazolja többek között egy másik tanulmány, amelyben a tesztalanyoknál mágneses stimulációval váltottak ki olyan alvási hullámokat, amelyek amúgy is létrejönnek az alvás során, és ezzel képesek voltak fokozni a memóriateljesítményüket. Ez az ami a hatékony nyelvtanulásban már Magyarországon is elérhető szabadalmaztatott berendezés és eljárás, stimulált olyan agyi működési mód, mely megnöveli a szellemi kapacitást és rendkívül hatékony gyorstanulást tesz lehetővé, neve: BRAINTURBO!


2017-10-05 14:12:27
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MAGOLÁS HELYETT EMLÉKEZZ A BRAINTURBOVAL!


Emlékeink külön idegsejtekben tárolódnak, ami azt jelenti, hogy ezeket aktiválva újra fel tudunk idézni bizonyos emlékeket …– nem olyan régen olvashattuk a Neten.
Mi köze van ennek a Brainturbohoz?
A Brainturbo szabadalmaztatott technológiája az új ismeretet, a megszerezni kívánt tudást átélt, megélt emlékként viszi be az agyba egy ugyancsak szabadalommal rendelkező agyhullámvisszacsatolású (neurofeedback) személyfejlesztő berendez...éssel. Így nem kényszeríti a hallgatót arra, hogy a hétköznapi értelemben magoljon, biflázzon. Ez általában pszichésen felszabadítja őt, mert nem kell használnia a tanulási módszerét, ami az esetek többségében -valljuk be őszintén-, nem a rendkívül hatékony kategóriába tartozik, hanem abba, amiért meg kell „szenvedni” valamilyen fokon. Már csak azért is, mert több más egyéb tennivalója van a ma „modern” emberének, még akkor is, ha mondjuk az idegen nyelvtanulás épp a nagyon kiemelten bevállalandó kategóriába kell tartozzon manapság. Tehát érdek és ösztönző lenne bőven ehhez a feladathoz, de menetközben mégis elvész az energia, hanyatlik a szorgalom és az elvárt eredmények az esetek többségében rendre elmaradnak és gyötrelmessé válik az egész folyamat.
De ha emlékként kerül az új információ az agyunkba, például mintha egy filmet néznénk meg, és ezt a technológia további részében újra és újra felidéztetik velünk, begyakoroltatják, vagyis aktiválják az emléket, ekkor egyáltalán nincs pszichés teher rajtunk és szárnyalhatunk.
Na de a legtöbb írott vagy kimondott szónál is többet ér, ha Te személyesen mondhatod el a tapasztalatodat, gyere el és próbáld ki személyesen és ingyen. Motiváljon Téged még ez is, nekünk írták: „…jártam a Brainturbo próbaóráján… Jó érzés volt ez a fajta tanulási módszer…” http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-09-25 23:12:49
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MAGYAR ÉSZ és a NYELVTANULÁS


“...egyik esetben fentről lefelé, a másik esetben lentről felfelé tart a világ megismerése. Vagyis ahol a bal agyfélteke uralma alá gyűrte a jobb agyféltekét, ott egy fordított világszemlélet jött létre. Ez a fejtetőre állás meghökkentően egyszerű nyelvi példákkal is igazolható, ugyanis a nyelv és a világszemlélet ugyanannak két oldala.
Az angol így mutatkozik be: „– John Smith“. Tehát a fontossági sorrendben első helyen az ÉN áll, s aztán következik csak a tágabb környezet, a család. A magyar viszont így mondja: „– Kovács János“. Vagyis előbb a hovatartozását, a családját említi, s csak aztán nevezi meg saját magát. Az angol ezt írja: 16. november, 2010. Első helyen tehát a MA áll, aztán a tágabb időlépték, a hónap, s csak legvégül jön a legtágabb időmeghatározás: 2010. (Mennyi gondot okoz ez nekik!) A magyar viszont pontosan fordítva gondolkodik: 2010. november 16. Már értjük, miért: a teljességből a részletekre haladás miatt előbb a legszélesebb körű időt adjuk meg, az évet (még régebben előbb a csillagképet, melyben kel az idő tájt a nap), aztán lépésről lépésre szűkítve a kört: a hónapot, majd a napot, órát, percet. Továbbá a gyakorlatias szempontú, bal agyfélteke által irányított ember természetes módon azt keresi, hogy mi az a világban, ami megfogható, tulajdonná tehető. (Jusson eszünkben a „gyarmatosítás kora”, s mostanában a pénz uralma.) Figyeljük meg: egy angol mondat szükségszerűen tükrözi ezt a szemléletmódot, hiszen ezek a fogalmak alkotják gondolkodásuk gerincét: ÉN, ITT, MOST, MEGFOGOM. Az én a legfőbb, s a birtoklás. Jellegzetes bal agyféltekés gondolkodás. Például az angol, vagy a német nyelv összeomlana, ha hirtelen eltűnne belőlük a birtoklás kifejezője, a have, illetve a haben. Mi értetlenül sodródunk ebben a számunkra teljesen idegen, fordított, szervetlen gondolkodású világban.
Tehát a magyar mindig a teljességből indul ki, mondhatni, a magasból figyel mindent átlátva, mint a sas, s onnan ereszkedik le az épp kívánt részletre. Minden egyes magyar szó is ilyen felépítésű, ez a gyökrendszer lényege. Vagyis mindent csak az EGÉSZ részeként értelmez, nyelve erre vezeti rá. Ez teszi lehetővé, hogy távoli dolgok között is könnyen felismerje, felfedezze az összefüggéseket, mely egyébként is a jobb agyféltekének a feladata. Ennek egyik gyakorlati gyümölcse az egyéni leleményesség. Az angolban viszont „brain storming” kell, hogy beinduljon a képzettársítás − írja Dr. Arató István A világ nyelve című tanulmányában. Természetesen félreértés ne essék, bárki képes lehet nagy szellemi teljesítményre, csak a magyar anyanyelvűnek sokkal könnyebben megy a lényeg felismerése.” – idézve Varga Csaba írásából
Ha pedig nekünk sokkal könnyebben megy a lényeg felismerése, akkor a nyelvtanítás során sem kellene erőltetve a nyelvtani szabályokat előre és elsőként betuszkolni senki agyába, amikor még nincs meg az egész, amiben mi azt egyszerűen és zseniálisan felfedezhetnénk. Agyféltekéinkre lefordítva, csak az egyiket dolgoztatjuk, a másikat visszaszorítjuk, pedig a kettő együtt dolgozása lenne a szellemi kapacitásunk maximuma, a rendkívül gyors és eredményes elsajátítás záloga.
Epilógus; Élvezd a nyelvtanulási zsenialitásodat, mert biztosan Te is rendelkezel vele, a Brainturbonál erről meg is győződhetsz; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-09-18 09:07:44
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MIÉRT BESZÉLNI DIÁKOK ROSSZUL ANGOL, NÉMET…?


A következő tanévben az iskolák hatodik és nyolcadik évfolyamán az eddigi mérések mellett a diákok idegen nyelvi... tudását is górcső alá vennék. Ezt is tartalmazza a következő tanév rendjéről szóló rendelettervezet, amelyet a kormany.hu oldalon tettek közzé... Miért nem hatékony a nyelvoktatás a magyar iskolákban? Miért kell általános után újrakezdeni a tanulást és a tanítást? Miért kezelik masszaként a gyerekeket? A tavalyi adatok szerint a nyolcadikosoknak alig a fele érte el nyelvtudásban a tantervben megjelölt szintet. A kormány úgy döntött, átfogó felmérést indít a mélyebb okok feltárására. A hazai iskolai nyelvoktatás színvonaláról mindenkinek megvan a maga véleménye. A diákok sokszor nyűgnek érzik, a szülők elégedetlenek és sok pénzt fizetnek különórákért, a munkaadók szintén elégedetlenek, mert nem a papírra kíváncsiak, hanem a tényleges nyelvtudásra. Hiába az előírás, nem látszik, mitől lenne 2020-ra minden érettségizőnek megfelelő nyelvtudása a felvételihez. Pedig látszólag sok a nyelvóra.
Lehet, hogy mégsem a diákok a hibásak?
Külön órák vagy hatékonyabb módszer az iskola mellett, gondold meg és próbáld ki a Brainturbot: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-09-06 17:11:57
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



DIGITÁLIS NYELVTANULÁS


Tartható ugyan, de nem igazolható az a helyzet, hogy a tanulók „szabadon” más módszerekkel tanulnak, ha szeretnének megtudni valamit, mint az iskolában. Csak néhány jellemző: önkéntes tanulásuk általában probléma és kutatás alapú. Egy-egy gyakorlati probléma megoldására feltétlenül használják az internetet, nagyon gyakran “okostelefonon”. Nem olvasnak hosszú szövegeket, hanem gyors és azonnali megoldást keresnek. Nem elméletben, hanem gyakorlatban tan...ulnak, kísérletezéssel, próbálkozással, egymás megkérdezésével.
Ha egy magyar pedagógus meg akar felelni a tartalmi szabályozásnak, akkor folytonos hajszában él diákjaival együtt. Így aztán a magyar oktatás nem bíbelődik, nem pepecsel a témákkal, nem fedez fel és nem szed ízekre, nem szagol, nem tapint, nem ízlel, tehát nem kell összeszerelnie sem azt, amit atomjaira szedve megvizsgált, így nem kínálja a felfedezés, a megértés és a megismerés élményét.
Egy brüsszeli konferencián David Puttnam hívta fel a figyelmet arra az alaptételre, hogy a digitális korszakban a szöveg alapú információszerzés helyét átveszi a kép alapú, vizuális információ. Alig 20 perces előadásában legalább hat video-részletet mutatott be, és csak 4 dián szerepelt több mint 2 sor. 48 diájából 12 tartalmazott beírt szöveget, a többi mind kép és videó volt.
Például a nyelvoktatás a digitális korszakban, sem lehet hatékony hagyományosan, csak “digitálisan” és kreatívan. XXI. század és a “hightech” ez az ami vonzó, mert épp a fiatalok ilyen vonatkozásban a lépéstartók, sőt saját kreativitásuk miatt is általában már a jelen technológiák előtt járnak, de mindenképp elegük van abból, amit ma általában az iskolákban kapnak.
A konferencia tanulsága végül is az, hogy ne azt csináljuk másképp, amit eddig is tettünk, hanem ragadjuk meg ezt az új világot, használjuk ki a technika adta lehetőségeket, valamint az ifjúság vizuális fogékonyságát, és alkalmazkodjunk egyrészt új tanulási szokásaikhoz, másrészt olyan készségekkel igyekezzünk felruházni őket, amelyeknek valóban hasznát is veszik. Legyen a tanulás relevánsabb és hatékonyabb!
Ha ezekkel azonosulni tudsz és mert a nyelvtanulást úgysem hagyhatod ki, akkor feltétlen próbáld ki a Brainturbot, ráadásul ingyen! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-08-28 07:39:22
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



OLÁH GERGŐ is a BRAINTURBOT VÁLASZTOTTA!


 

Tudod miért, mert kipróbálta és nagyon bejött neki!

 http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-08-20 19:10:14
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Nyár és a nyelvtanulás?
Kövesd Fekete Dávid példáját,
ő is nyáron vágott bele!


Ha nyáron tanulásról van szó, akkor még mi felnőttek is -a boldog, gondtalan iskolai vakációkra gondolva- felkapjuk a fejünket. Persze azóta nagyon megváltozott a világ tudjuk, benne élünk és a folyamatos továbbképzés, tanulás életünk része lett, vagy kell legyen. Ha esetleg nem beszélünk egyetlen idegen nyelvet sem, vagy csak egyet, akkor talán már nem is szabad a választás még időzítést illetően sem, bizony bele kell vágnunk, ha úgy jön össze még nyáron is. Miért is kellene a vakációban tanulni? – kérdezik a gyerekek. Miért ne lehetne a vakáció idején is tanulni? – kérdezik a szülők. Aki javítóvizsgára, vagy történetesen épp nyelvvizsgára készül, annak természetes, hogy tanulnia kell a nyári szünidőben. Ilyenkor sem mindegy azonban, hogy mit, mikor és hogyan. És a többiek? A szülők különféle módon gondolkodnak a szünidei tanulásról, egy azonban biztos: a diák általában szeretné élvezni a nyár örömeit, az iskolai kötöttségektől mentes szünidőt. A gyermekpszichológusok többsége szerint is tilos nyáron az iskolai tananyaggal foglalkozni meg unatkozni is, de annak a gyereknek, aki nem teljesítette a követelményeket, megbukott, vagy épp a már említett nyelvvizsgára kell készülnie, bizony mindenképpen tanulnia kell a vakációban. A valóságban minden család a saját értékrendjének, illetve a kényszerítő körülményeknek igyekszik megfelelni akkor, amikor a gyerek vagy saját maga kezébe nyáron is tankönyvet ad, vagy vesz.
Viszont ha a nyári tanulás, nem robotszerű folytatása az iskolaévnek, hanem laza, mellette például aludhatok annyit és addig, ameddig akarok. A következő időpontot mindig egyeztetjük. Nem viszek haza házi feladatot. Mellette kötetlenül élvezhetem a vakációt. Nincs kikérdezés, számonkérés, feleltetés, csak tréning és edzés, akkor ez beleillik még a szünidőbe is. Így biztos, hogy számunkra nem jelent terhet, ha nyáron is „edzik” az agyukat. Sőt kimondottan jót tesz. Kedves olvasó akár a “munkát végzők társadalmához”, vagy a “tanulók társadalmához” tartozol is, ne hagyd ki a nyarat sem. A Brainturbonál lazán megteheted, mert nem lesz robotszerű magolási, tanulási feladatot, csak lazán az egyik alkalommal relaxálva feltöltődsz, a másik alkalommal pedig csak edzésekre jársz, de viszont nyelvtudásod tekintetében nagyot gyarapodsz

Fekete Dávid is most nyáron vágott bele a Facebook odalán ezt írta:
“Megtisztelő, hogy a Brainturbo Győr arcának választottak!
Elképesztő technikával igyekeznek segíteni minden nyelvtanuló számára!”

ui.: feltétlenül számíts a nyári akciókra, kedvezményekre is!

2017-08-12 11:21:36
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



HALLOTTÁL RÓLA?
A VÉR ÉRZI A ZENÉT!


Eddig is éreztük, sőt tudtuk, de most már bizonyított is! A vér, illetve a vércsepp érzi a zenét! Példátlan  kísérletnek indult, szenzációs felfedezés lett belőle. A stuttgarti egyetem két fiatal kutatója,
Anette Kolb és Katharina Sinner friss vért cseppentetek fekete alapra és bekapcsolták a nagy felbontású kamerát .

Miután a csepp nyugalmi állapotba került, lépes szerkezete is kirajzolódott a szélen nagyobb a közepén kisebb üregekkel. Ezt követően bekapcsolták a CD lejátszót, méghozzá jó hangosan.

Egy könnyed zongoradarabbal kezdték a vér szórakoztatását, és a csepp szinte azonnal reagált a hanghullámokra. Jól láthatóan besűrűsödött a szerkezete, mintha valamilyen művészi igényű szőttes lett volna. És jött a hevimetal. Dübörgött a dob, és bömböltek a torzított gitárok, a vércsepp pedig szó szerint szétesett. Kis híján elemeire bomlott a szerkezete. A rendhagyó kísérlet igazolta, hogy szervesebben hallgatunk zenét, mint ahogy gondoltuk volna. Nemcsak fülünk, hanem testnedveink is részesei a muzsika hatásának, élvezetének.

A stuttgarti kutatók olyan kérdéseket vetett fel, hogy például a vércseppeken kirajzolódó minták miként hatnak a testre. Lehet-e terápiás kezelésre használni ezt a jelenséget? De a hanghatással való manipulálás és befolyásolás lehetősége is érdekesnek tűnik. Manfréd Spitzer orvosprofesszor és Bernd Köplin mérnök is beszáll a vérpezsdítő kutatásba. A zene hatalma A zene hat a lélegzésre, a vérnyomásra, az immunrendszerre, a hangulatra, befolyásolja az emésztést. Gyógyító erejét sokféleképpen felhasználják az orvosok. Az egyik hamburgi klinikán nehéz műtét előtt Chopin zongoraszonátáinak segítségével oldják a feszültségét. Máshol Dvorzsákra esküsznek. A jól megválasztott muzsika az aneszteziológusok szerint is sokat javíthat a beteg állapotán. Hatására rendeződik a szív ritmusa, csökken a vérnyomás, lassul az anyagcsere, gyengül az izomtónus. Mindez csökkenti a félelem- és fájdalomérzetet.

A zene erejét nem csak gyógyításra, hanem tanulásra és sok minden másra is fel lehet használni. Washington államban az ázsiai bevándorlók észrevehetően gyorsabban tanulják meg az angol nyelvet, ha tanítás közben Mozart zenéje szól. A kanadai Edmonton városában a nyilvános tereken Mozart vonósnégyesei szólnak a hangosbeszélőből a zaklatott járókelők megnyugtatására. Kiderült: még a kábítószer-kereskedelem is lanyhult a zene hatására. A japán Ohara szeszfőzdében Mozart melódiái mellett készül a rizspálinkához az élesztő. A szakértők szerint különlegesen jó a minősége....

Gyere el hozzánk, tapasztald meg, hogy is van ez a Brainturbo technológiában; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-08-05 21:03:01
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MÁR CSAK 3 ÉVED VAN!


Három év múlva már csak az felvételizhet egyetemre, akinek lesz középfokú nyelvvizsgája. Tehát már nem a diploma átvételéhez kell, hanem az egyetemre, főiskolára történő bejutáshoz. Csak az vehető fel a felsőoktatásba, akinek addigra lesz legalább egy középfokú (B2 szintű) nyelvvizsgája. Ezt az új feltételt 2014 decemberében jelentették be, de még most is három évük van a 2020-ban felvételizőknek ahhoz, hogy szerezzenek egy nyelvvizsgát.

Az alapvető jogok biztosa februárban azt állapította meg, hogy amíg az iskolai idegennyelv-tanítás helyzete nem javul, addig ez a követelmény rendszerszintű visszásságot okoz, és sérti az oktatáshoz való jogot. Vajon tényleg meg lehet-e tanulni rendesen egy idegen nyelvet ma az ingyenes iskolai oktatásban, vagy ehhez pénz és különórák is kellenek? Mi lesz azokkal, akiknek szülei erre nem tudnak áldozni? 2016-ban a tipikusan az érettségit követő 1-2 évben felvettek 39 százalékának nem volt középfokú nyelvvizsgája. Ha feltételezzük, hogy a több mint 15 ezer lehetséges érintett hallgató felének sikerül is 2020-ig megszerezni a nyelvvizsga-bizonyítványt, akkor is 15-20 százaléknyi potenciális hallgató szorulhat ki a felsőoktatásból. Ők így már egyetemre se mehetnek?

Tehát ne tökölj!

Ha hatékony megoldásokat keresel, feltétlen próbáld ki a Brainturbo-t! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-07-29 21:56:37
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



DIPLOMAMENTÉS ÚJFENT és ÚJFENT – nem ők a hibásak!


Csaknem 12 ezer diploma ragadt bent az egyetemeken és főiskolákon 2016-ban azért, mert hiányzott az oklevél kiadásához szükséges nyelvvizsga - írta több lap a hét eleji számában az Oktatási Hivataltól kapott tájékoztatásra hivatkozva. Tavaly  11.708-an voltak azok, akik a bizonyítvány hiányában nem jutottak hozzá az oklevélhez. 2015-ben ez a szám 9.354, egy évvel korábban 8.500 volt - olvasható az újságokban.
A Nyelviskolák Szakmai Egyesületének alelnöke azt mondta: hasznos lenne, ha a kormány újraindítaná a Diplomamentő programot. Salusinszky András szerint megoldást jelenthetne a nyelvtanítás megreformálása a közoktatásban, aminek érdekében a kormány ősszel reprezentatív kutatásba kezd.

Megjegyezte, nem elhanyagolható szempont az sem, hogy az egyetemi hallgatók tökéletesen tisztában vannak azzal, hogy felsőfokú tanulmányaik végére kell a nyelvvizsga, sokan mégsem tesznek érte semmit.

Persze azért -nem mentve őket, csak megértve-, mert addigra épp tele lesz a „tö.ük” a (hagyományos) tanulással és természetesen azzal a nyelvtanulási módszerrel, amiben a hibák számának kiküszöbölése a legfontosabb. Nem az, hogy használni merje, tudja idegen nyelvtudási ismereteit, hanem az, hogy egy-két ezer szó ismeretében véletlenül sem hibázzon. Beszédkészség itt nem is fontos, de a hibátlan nyelvtani ismeretek az igen! Szinte hihetetlen, hogy ők, akik számtalan tantárgyból, dolgozaton, -zárthelyin, -záróvizsgán, -államvizsgán, -diplomamunkán és annak megvédésén vannak sikeresen túl, de mégis ebbe a helyzetbe kerülnek. Ha csak egy-két ilyen eset lenne akkor igen, de ilyen statisztikai számok mellett nem lehetnek ők a hibásak. Sajnáljuk őket, és amit mi tenni tudunk értük, az a Brainturbo módszere. Gyere el, ismerd meg, szerzed meg a nyelvvizsgád és a diplomád! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-07-22 23:37:58
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Figyelj!
Becsapjuk az agyad!


Csak a keresztet nézd a kép közepén!

Hogy hogyan működik? A gyorsan felvillanó képeket az agyad megpróbálja összehasonlítani, de a rendelkezésre álló idő rövidsége miatt csak a leghangsúlyosabb részleteket emeli ki, épp úgy, mint egy karikatúra-rajzoló.

Az agyad tele van ilyen rejtett képességekkel! Egy ingyenes próbaórán megmutatjuk, hogy hogyan tudod ezt például nyelvtanulásra használni! Próbáld ki itt: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-07-13 12:22:21
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Rommá keresheted magad, ha az angol mellett ezt a nyelvet beszéled…


Ma már teljesen természetes, ha egy álláshirdetésben az idegennyelv-ismeretet is feltüntetik az elvárások között. Annak próbáltunk meg utánajárni, hogy mennyivel kereshet többet az, aki beszél idegen nyelvet, illetve - mivel sokszor már alap elvárás, hogy valaki jól beszéljen angolul - melyik nyelv, mennyit ér a munkaerőpiacon. Egy idegen nyelv elsajátítása általában időigényes, költséges, és rengeteg energiát emészt fel. Elképesztően sokszor hallottuk már, hogy a tanulás a legjobb befektetés, de érdemes mérlegelni és jól átgondolni a nyelvtanulást, mielőtt fejest ugranál valamelyik elsajátításába, ugyanis nem térül meg minden esetben. Csak azért, mert beszélsz egy nyelvet, attól még nyilván nem fogja megemelni a főnököd a fizetésedet, ha neki ez nem hoz plusz profitot (kivéve az állami szférában, ott ugyanis minden nyelvért kapsz pótlékot, akkor is, ha a munkád során 40 évig egyszer sem lesz rá szükséged). A versenyszférában evidens, hogy csak azért fizetnek, amire szükségük van.

Szakértők szerint általánosságban elmondható, hogy 20-30 százalékkal többet keres az, aki beszél idegen nyelvet - persze csak azokon a munkahelyeken és pozíciókban, ahol az idegennyelv-tudást elvárja a munkáltató.

Ha rangsorolni szeretnénk, hogy melyik nyelvtudást iránt a legnagyobb a kereslet, akkor (az angol után) a német és a francia a második helyen áll, az olasz, a spanyol, a holland, a lengyel és a cseh pedig a harmadikon.

Vannak olyan nyelvek, amelyeket ritkán keresik, de sokat ér, ilyen a kínai, a héber és az arab. De ide sorolhatók a skandináv nyelvek is. Egy pályakezdő, aki valamelyik skandináv nyelvvel helyezkedik el, 350-380 ezer forint közötti bruttó fizetést kap, ha ehhez még néhány éves tapasztalat is hozzájön, akkor a bére 400-450 ezer forintra emelkedik. Közben, akitől csak angolt kérnek, annak bruttó 250-300 ezer forinttól indul a fizetése (plusz juttatások), néhány éves tapasztalattal viszont már a 280-350 ezret is megkeresheti.

 


2017-07-02 12:41:52
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



KÜLFÖLDI MUNKAVÁLLALÁSON TÖRÖD A FEJED NYELVTUDÁS NÉLKÜL…, NE KOCKÁZTASS!


Külföldi munka nyelvtudás nélkül – pokoli nehéz.

Nem lehetetlenség állást találni külföldön nyelvtudás nélkül, de mindenképpen kockázatos vállalkozás. 
Sokat hallani, hogy „majd lesz valahogy” vagy „eddig is boldogultam az életben”, és valóban van még így is külföldi „sikertörténet”, de időről időre felbukkannak rémhírek pórul járt munkavállalókról, akik valósággal hazamenekültek. Talán épp ez a vízválasztó, valaki beszél idegen nyelven, valaki nem.
Feltétlen tudatni, tudatosítani szeretnénk a külföldi munkavállalás fontolgatóaival, hogyha javítani kívánják munkavállalói helyzetüket, akkor kell a nyelvismeret, kell a nyelvtudás.
Mit jelent ez röviden és velősen: jobb állást, több pénzt és kedvezőbb munka- és életkörülményeket. Ugye ez nem kevés, hiszen pont ezért vállalnák, vállalják az egészet!
Ha majd megszületik a döntés, illetve mielőtt megszületne, van egy ajánlatunk: gyere el a Brainturbohoz, és ismerd meg az itteni lehetőségeket!
Speciálisan erre az élethelyzetre kifejlesztett tematikával várunk független attól, hogy már valamicskét beszéled, vagy még nem az adott nyelvet. Mentesítsd a saját kockázatod, a Brainturboval talán már 20 óra is elegendő lesz ehhez, persze ezt majd Te döntöd el; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-06-24 23:49:12
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Nyelvtanulás helyett válaszd ezt!


Mindannyian voltunk már abban a helyzetben, amikor valahogy sehogy sem sikerül megértetnünk magunkat egy más nyelvet beszélővel. Ha nem beszéltük az illető nyelvét, vagy ha nem volt más közös idegen nyelvismeretünk, akkor ezen nem akadtunk fel. De ha igen és persze csak valamicskét beszéltük ezt a nyelvet, akkor bizony tovább erőlködtünk. Na, de ez már akár múltidő is lehet?

Vagyis úgy néz ki, hogy nemsokára vége ennek a korszaknak!

A Waverly Labs cég előrukkolt egy új találmánnyal, ami a „The Pilot” névre hallgat, egy fülbe illeszthető készülékkel, ami valós időben fordítja az idegen nyelvet. A jelenlegi nyelvek, amelyeket „megért” a kütyü a francia, spanyol, olasz és az angol. Az ígéretek szerint ez még bővülni fog.

Persze rögtön felmerül a kérdés, de vajon mennyiért?

Biztosan egy vagyonba kerül!

Tévedés! A készülék jelenleg jó áron 129 dollár (durván 37 ezer forint), ami a lehetőségekhez képest valljuk be, olcsóbb, mint egy tanfolyam!

Oké, de mi van akkor, ha beszélni is akarok valami hasonló módon. Rossz hírünk van, erről még nem hallottunk, de az analógia kapcsán megjelent egy másik kütyü víziója, amit csak a szájunkba kell dugni. Jön a kérdés és a szájunkban a kütyü máris dúdolja a választ. Na de honnét a válasz tartalma, vagy talán ez a kütyü meghallja agyunkban keletkezett választ és rögtön -valós időben- dúdolásra fakad?

Manapság semmi sem lehetetlen, kicsit még várni kell ugyan, de jön az, aminek jönnie kell, meg az is, aminek nem kellene. Ha nagyon elrugaszkodunk gondolatainkban, akkor jöhet egy olyan kütyü is, ami bennünket helyettesít, ugyancsak valós időben és teljes értékűen.

És most a végszó, vagy talán epilógus; ezzel mi személy szerint nem leszünk többek!

Többek azzal vagyunk, ami bennünk van és sokszor kínkeservesen megszerzünk magunknak. Ha nyelvtanulásról van szó, akkor a „kínkeservesen”-t felejtsd el, gyere el hozzánk és próbáld ki a Brainturbot.


2017-06-17 07:59:21
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



GONDOLATVEZÉRELT NYELVTANULÁS!


Olvashattuk a Neten; Gondolatvezérelt fegyvereken dolgozik az amerikai hadsereg. Jön a gondolatvezérelt televíziózás, játék, sőt folyamatirányítás, baleset esetén testünk mozgatása és itt van már az agyhullámokkal vezérelt tanulás! Az Egyesült Államok katonai kutatólaboratóriuma (ARL) olyan kutatásokat finanszíroz, amelyek lehetővé tennék, hogy a katonák mobilon vagy rádión keresztül, de szavak nélkül, az agyhullámaikkal kommunikáljanak. A kutatások távlati célja pedig az agy-számítógép interfész olyan szintre fejlesztése, hogy teljes katonai rendszereket lehessen puszta gondolattal vezérelni. Jelenleg a két legelterjedtebb módszer az agyi tevékenység feldolgozására az EEG, amely a fejre erősített elektródákkal működik; illetve a közvetlenül az agy felszínére rögzített elektródás megoldás.

Gondolatolvasó headsetet fejlesztettek ki brit kutatók. A készülék viselője a BBC tévéalkalmazását vezérelheti az agyhullámaival. Olyan fejre helyezhető eszközt mutatott be a BBC, amelynek viselője a gondolataival irányíthatja a televíziót. A végső cél a mozgáskorlátozott nézők kisegítése: ezzel a készülékkel úgy is lehet csatornát váltani, halkítani vagy hangosítani, hogy a távirányítóért hozzá se nyúl a felhasználó. 

A Dél-Kaliforniai Egyetem orvosai már néhány évvel ezelőtt ötórás műtéttel ültettek be két apró, 4 milliméterszer 4 milliméteres chipet (négyvégtag-bénult) férfinek az  agyába. A szenzorok összesen 96 elektródát tartalmaznak, amelyek mindegyike egy-egy különálló idegsejt elektromos aktivitását észleli. A parányi eszközök vezetéken keresztül csatlakoznak a komputeres rendszerhez, amely feldolgozza a jeleket, dekódolja, hogy mit is akar az agy, valamint ellenőrzi a végrehajtóeszközöket, a számítógépes kurzort vagy a robotkart. Ez az eszköz a korábbi neurobionikus protéziseknél sokkal gyorsabb és egyenletesebb mozgást tesz lehetővé.

A Brainturbonál a mesterséges úton történő ismerettovábbítás, ismeretátadás és/vagy személyfejlesztés, amely eljárásban EEG-vel felügyelik és vezérlik az ismeretfogadó és/vagy személyfejlesztő személy tudatállapotát és amikor a személy agya a megtanulandók fogadására és rögzítésére a legalkalmasabb, illetve a legmegfelelőbb tudatállapot dominanciában van, akkor hang- és képtovábbító eszközök segítségével ismeretet közölnek vele. Vagyis a fogadó személy agya akkor és annyi információt kap, amennyit az adott pillanatban csak fogadni képes. Az eljárás rendkívül gyorssá teszi a tanulást, és a mesterséges úton előidézett (stimulált) legalkalmasabb tudatállapot pedig hosszú távúvá teszi az így megszerzett tudást. A módszer szabadalmaztatott! Nyelvtanulásra használhatod, próbáld ki: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-06-10 17:33:51
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁSRA NAGYON IS MEGFELELŐ EZ AZ IDŐSZAK!


Annak ellenére, hogy ha nyáron tanulásról van szó, akkor még mi felnőttek is -a boldog, gondtalan iskolai vakációkra gondolva- felkapjuk a fejünket. Persze azóta nagyon megváltozott a világ tudjuk, benne élünk és a folyamatos továbbképzés, tanulás életünk része lett, vagy kell legyen. Ha esetleg nem beszélünk egyetlen idegen nyelvet sem, vagy csak egyet, akkor talán már nem is szabad a választás még időzítést illetően sem, bizo...ny bele kell vágnunk, ha úgy jön össze még nyáron is. Miért is kellene a vakációban tanulni? – kérdezik a gyerekek. Miért ne lehetne a vakáció idején is tanulni? – kérdezik a szülők. Aki javítóvizsgára, vagy történetesen épp nyelvvizsgára készül, annak természetes, hogy tanulnia kell a nyári szünidőben. Ilyenkor sem mindegy azonban, hogy mit, mikor és hogyan. 
És a többiek? 
A szülők különféle módon gondolkodnak a szünidei tanulásról, egy azonban biztos: a diák általában szeretné élvezni a nyár örömeit, az iskolai kötöttségektől mentes szünidőt. Viszont ha a nyári tanulás, nem robotszerű folytatása az iskolaévnek, hanem laza, mellette például aludhatok annyit és addig, ameddig akarok. A következő időpontot mindig egyeztetjük. Nem viszek haza házi feladatot. Mellette kötetlenül élvezhetem a vakációt. Nincs kikérdezés, számonkérés, feleltetés, csak tréning és edzés, akkor ez beleillik még a szünidőbe is. Így biztos, hogy számunkra nem jelent terhet, ha nyáron is „edzik” az agyukat. Sőt kimondottan jót tesz. Kedves olvasó akár a “munkát végzők társadalmához”, vagy a “tanulók társadalmához” tartozol is, ne hagyd ki a nyarat sem. A Brainturbonál lazán megteheted, mert nem lesz robotszerű magolási, tanulási feladatot, csak lazán az egyik alkalommal relaxálva feltöltődsz, a másik alkalommal pedig csak edzésekre jársz, de viszont nyelvtudásod tekintetében nagyot gyarapodsz.
Próbáld ki: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaor


2017-06-02 12:37:22
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYARALTATOK MÁR KÜLFÖLDÖN NYELVTUDÁS NÉLKÜL?


Hogy boldogultatok? 
Kérdésünkre az alábbi válaszokat kaptuk:

  • Kicsit pontosíthatnál a kérdésen. Úgy, hogy a társaságból senki nem beszélt semmilyen idegen nyelvet, úgy nem. Viszont mindenki beszél közülünk vagy angolul vagy németül, és azt mindenhol megértik előbb-utóbb....
  • Nagyon-nagyon-nagyon gyenge nyelvtudással igen és nem volt probléma!
  • Én igen, a görögöknél és a horvátoknál sem volt semmi problémánk ezzel. Az eladók, szolgáltatók föl vannak erre készülve meg fogják érteni amit akarsz.
  • Mi a párommal beszélünk valamennyire angolul és németül is, de egyszer nyaraltunk egy horvát apartmanban, ahol a tulaj csak és kizárólag horvátul beszélt. Igazából nem volt probléma, még alkudtunk is az árból és egyébként nagyon meg voltunk elégedve mindennel. Nekem az a tapasztalatom, hogy ha két ember meg akarja érteni egymást, akkor valahogy a nyelvi nehézségek ellenére is meg fogja. Persze ne mély beszélgetésekre gondoljunk, de alapvetően meg lehet értetni magunkat. Én a nyelvtudás hiánya miatt biztos nem hagynék ki egyetlen utazási lehetőséget sem.
  • Úgy igen, hogy adott ország (Horvátország, Görögország) nyelvét nem beszéltem, de tudok németül, angolul és spanyolul, úgyhogy valahogy mindig megértettem magam...

Ha Te is szeretnéd megértetni magad nyaralásod során angol, német és spanyol nyelven, nálunk még megteheted!

Gyere el és próbáld ki ingyen; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-05-19 12:32:47
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Jelentkezés ingyenes próbaórára

Kérjük, töltsd ki a lenti adatlapot, és feltételen add meg a kért adatokat, hogy gyorsabb lehessen ügyintézésünk és minél előbb kipróbálhasd a Brainturbo módszert!
Név


Telefon


E-mail


Választott nyelvlabor


Üzenet


Mennyi: három + egy =

nyelvtanulás blog, nyelvoktatási cikksorozat Agyturbo Kft. - Minden jog fenntartva
Brainturbo - A csúcstechnika és a csodálatos elme harmóniája!
Minőségi garancia