Iskolásoknak
Diploma előtt
Munka mellett
Nyugdijasoknak
Mindenkinek

MIKOR ÉRDEMES ELKEZDENI?


Amerikai kognitív kutatók egy kis átveréssel olyan tesztet készítettek, ami aztán napok alatt végigpörgött a neten. Bár a kitöltök azt hitték, egy dialektusvizsgálatról van szó, a kutatók valójában arra voltak kíváncsiak, hány éves korig tart az a kritikus időszak, amíg az agy igazán képes magába szívni egy idegen nyelvet. Az eredmény őket is meglepte. A kutatók mellett a nyelvtanárok és a nyelvtanulók is saját tapasztalatból tudják, hogy mennyivel nehezebb valóban elsajátítani egy idegen nyelvet egy bizonyos életkor fölött. A kiejtés, a nyelvtani struktúrák természetessége, a kifejezések valahogy nem akarnak úgy beépülni, ahogy szeretnénk, és ahogy esetleg egy néhány éves gyereknek idegen környezetben látszólag erőlködés nélkül megvan.
Az eredmények szerint egészen 17-18 éves korig nagyon hatékony az elme az idegennyelv tanulásban.
Ha azt szeretnénk, hogy a gyerek egyszer majd akár úgy tudjon megszólalni, mint egy anyanyelvi beszélő, legkésőbb tíz éves korban el kell kezdeni a nyelvtanulást. Azok között nem láttak nagy különbséget, akiknek ez az anyanyelve és akik csak tíz évesen kezdik, de ezután már egyértelmű a hanyatlás. Tehát 10 éves korig feltétlen vágj bele.
Ha ez nem sikerül, akkor Brainturbo, mert ez egy olyan technológia, ami az agyat gyermekkori „üzemállapotba” hozza, és így lehetőséged lesz talán Neked is a gyermekkori hatékonyságra. Kreatív nyelvtanulás, jobb agyféltekés nyelvtanulás, tanulás teljes aggyal.
Próbáld ki ingyen! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-05-21 11:12:12
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYARALÁS és a NYELVTUDÁS


A legszélesebb körben beszélt öt idegen nyelv továbbra is az angol (38%), a francia (12%), a német (11%), a spanyol (7%) és az orosz (5%). Az angol 19 tagállamban a legszélesebb körben beszélt idegen nyelv abból a 25-ből, ahol nem hivatalos nyelv (azaz az Egyesült Királyságot és Írországot nem számítva).
Tudtad?
Sokan vannak akik egész évben keményen dolgoznak, hogy a nyaralásukat a tengerpart közelében tölthessék el. Számukra természetes, hogy pihenni szeretnének, megújulni és erőt gyűjteni a harcos hétköznapokhoz. Izgalmas lehet távoli országok felfedezése vagy egy-egy táj alaposabb megismerése akár körutazás révén. Azonban az ilyen kalandot tartalmasabbá teheti az idegen nyelvtudás. Ha nyaralás előtt bevállalod, hogy belecsípsz a dologba és legalább egy olyan alapot szerzel valamelyik idegen nyelvből, amelyet majd nyaraláskor -élvezve a kommunikáció sikerét- azonnal gyakorolni is tudsz, felfedezve a helyiek hétköznapjait, új emberekkel ismerkedve, utcákat, tereket róva, szabadidős programok közben barátkozva. Tulajdonképpen az adott nyelvet folyamatosan gyakorolhatjuk. A használat során megszilárdul a nyelvtudás, ami utána már abban is segít, hogy az adott országot gyorsabban és jobban felfedezhessük. Legyen szó szállásfoglalásról, jegyvásárlásról, vagy akár információkérésről. Egy ország anyanyelvének ismerete a látogatókat is szinte azonnal helyiekké varázsolja és sok-sok helyi titokba is beavatja.
A Brainturbo ajánlja magát, “turista vagyok” speciális nyelvtanfolyamaival. Gyere el, próbáld ki ingyen és valóban “csípj bele” a dologba, tedd ezzel is teljessé a nyaralásodat, ehhez olvasd el egyik volt hallgatónk (Imola) ajánlását.
“Öröm itt nyelvet tanulni! Nem véletlen, hogy már a második tanfolyamon veszek részt. És amennyiben lesz harmadik, azt is nálatok fogom végezni. Maximálisan elégedett vagyok úgy a csapat szakmai felkészültségével, mint emberi hozzáállásával. Évek óta kerestem egy olyan nyelviskolát, amit paramétereiben nem tudtam megfogalmazni, hogy milyen is legyen, annál bővebben, hogy „jó!” Mindaz, ami az eredményes nyelvtanuláshoz szükséges, itt találtam meg.
Ha nyelvet szeretnél tanulni, illetve eddigi nyelvismereteidet bővíteni, gyarapítani, tiszta szívemből ajánlom ezt az iskolát NEKED! Ígérem, hálás leszel érte! Nem hiszem, hogy lenne még egy ember a földkerekségen, aki annyi féle- fajta módszert kipróbált volna, mint én, hogy végül itt horgonyozzon le.
Örülök, hogy iskolátok hallgatója lehetek. Köszönöm, hogy vagytok! “


2018-04-29 21:17:19
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYFELTÖLTÉS és TRÉNING!


Manapság már semmi sem lehetelten, illetve a korábban a lehetetlenek tűnő dolgok száma mára már erőteljesen csökkent. Persze ronthatja ezt a tendenciát, hogy nagy számban keletkeztek, keletkeznek viszont újak.

Agyfeltöltés műveletet továbbra is egy korábban tejesen újonnan kifejlesztett és szabadalmaztatott számítógép által vezérelt, egy nagyon speciális és hatékony, sőt talán esztétikusnak is mondható eszközrendszer segítségével végezzük el. Ön megmondja nekünk, hogy milyen idegen nyelvet szeretne, természetesen a választhatók közül, mi pedig a körülményekhez, adottságaihoz mérten a legoptimálisabb szintre töltjük fel az agyát az adott nyelvből. De nem bízzuk csak Önre ennek használatát, gyakorlását, hanem úgy frissen minden részét egy-egy teljes órán át a valósággal Önbe nyúzzuk. Na ne vegye szó szerint ezt a nyúzást, mert a technológiánk lényegéből fakadóan folyamatosan találkozik majd sikerével, rendkívüli módon örülni fog ennek a kivételes és egyedülálló procedúrának.

Ha Ön úgy érzi és mi is úgy értékeljük, hogy nagyjából már elsajátította az adott nyelv, adott részének készségszintű használatát és sürgető szükségét érzi annak, hogy még további részek ismeretének birtokába jusson, akkor egyszerűen megyünk tovább. Ha például állás interjúra, vagy épp külföldre -dolgozni, nyaralni- készül, vagy diplomáját szeretné átvenni, vagy csak egyszerűen az életre készül és már mindenki mondja; idegen nyelvtudás nélkül már szinte lehetetlen, akkor mi betöltjük az agyába. Bónusz szolgáltatásként mellesleg Önnel mindig előre egyeztetett időpontokban történik mindez, tehát egyáltalán nem rúgjuk fel megszokott életvitelét, független attól, hogy dolgozik, vagy tanul, vagy épp egész nap ráérne bármire. Bónusz plusz szolgáltatásként relaxálhat, mentesülhet a mindennapi feszültségétől és rendszeresen találkozhat saját előre haladásával. Sokszor lesznek vidám helyzetek, tréfás történetek, bölcs idézeteket és talán pajzán viccek is és közben elsajátítja és begyakorolja a kívánt idegen nyelvet.

Minek bajlódna hosszú, unalmas és fáradtságos olvasgatással, tanulással, hagyományos módszerekkel. Nálunk csak kiválasztja és mi azt betöltjük az Ön mélyen tisztelt agyába. Ennek a módszernek az is az előnye, hogy egyáltalán nem fáj és egyáltalán nem szenvednek tőle. Ha most meglódult a fantáziája, hogy mi mindenre lenne még így szüksége, akkor el kell keserítenünk, merthogy nem foglalkozunk (még egyenlőre) mással. De nem árulunk „zsákba macskát” , jöjjön el és próbálja ki ingyen: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-04-14 02:12:27
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



CSAK FELNŐTTEKNEK !


Ezt a nem mindennapi összefüggést olvastunk a neten, a Facebook és a Youtube „közvetítésével” egy érdekes híreket közreadó website-on. Persze eláruljuk rögtön azt is, hogy ezzel számunkra is új megvilágításba helyeződött a nyelvtanulás.
Egy nemzetközi kutatócsoport felfedezte, hogy az új szavak tanulása képes ugyanazt az agyterületet aktiválni, mint a szex, a szerencsejáték, a drogok és az evés. A felfedezés segíthet megérteni, hogyan fejlődött az ember, hogyan alakította ki a nyelvet.
A tanulmány a Current Biology című szaklapban jelent meg:
„A kutatás célja az volt, hogy kiderítsük, milyen nyelvtanulással lehet aktiválni ezeket az örömért és jutalmazásért felelős területeket” – mondta Antoni Rodríguez Fornells, biológus, a tanulmány vezető szerzője.
A kutatásban 36-an részt vettek szerencsejátékkal kapcsolatos szimulációkban és nyelvtanulási kísérletekben is, ahol új szavakat tanítottak nekik. Közben mindkét csoport agyi aktivitását vizsgálták mágneses rezonanciás képalkotással.
A nyelv az agykérgi nyelvi régiót stimulálja, de a kutatás szerint mindkét tevékenység aktiválja az örömmel, motivációval összefüggő területet, a ventrális striátumot is. Ez a terület jóval a nyelvért felelős terület előtt fejlődött ki, így vizsgálata megmutathatja, hogy fejlesztettük ki a nyelvet. A tanulmány eredményei alapján az érzelmek is befolyásolhatják a nyelvtanulást.
Azok az emberek, akiknek több idegi kapcsolatuk volt a ventrális striátum és a nyelvi régió között, gyorsabban tanultak szavakat, mint mások. Valószínűleg, ha öröm társul az új szavakhoz, jobban emlékszünk rájuk.
Mi a Brainturbo technológiáról a hallgatók visszajelzése alapján eddig is tudtuk, hogy velünk szinte kikapcsolódás és folyamatos élmény és öröm a nyelvtanulás. Bevalljuk őszintén, eddig nekünk egy hallgatónk sem számolt be erről úgy, hogy ez szinte olyan, mintha a szex öröme lenne. Szeretnénk a továbbiakban is megnyugtatni minden meglévő és leendő hallgatónkat, nem fogjuk őket ilyen szempontból meginterjúztatni a jövőben sem.
De viszont azt ajánljuk mindenkinek, hogy mennyire öröm a Brainturboval a nyelvtanulás, azt tapasztalja meg személyesen és ingyen a Magyarországon működő iskolák bármelyikében.


2018-04-06 20:19:42
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



5 = 13000 !


Rögtön magyarázzuk is az amúgy lehetetlen egyenlőséget; az elmúlt öt év alatt a napokban regisztráltuk a 13000-dik bejelentkezett próbaórást a Brainturbo iskolákba. Nagy szám ez a mi életünkben, de mondhatnánk azt is, hogy töretlen az érdeklődés irántunk. A végezett hallgatóink zöme elvitte jóhírünket, és természetesen mi mindent megteszünk azért, hogy ez a jövőbe is így legyen. Nagyon kellemes meglepetés számunkra az is, hogy jelentősen kiszélesedett az életkor módszerünk iránt érdeklődőknél. 6 évestől a bőven szenior korban lévőkig bezárólag. Egyre több iskoláskorú tudatosan „készül az életre”, mert tisztában van vele, hogy idegen nyelvismeret nélkül csak nagyon szerény esélyei lehetnek. Illetve főiskolai, egyetemi diploma teljesen kizárt középfokú nyelvvizsga nélkül. Saját sorsukat veszik kezükbe és céltudatosan intézik az ezzel járó feladatokat, íme; „Üdvözlöm, szeretnék jelentkezni a próbaórára! 13 èves diák vagyok, ès az angol nyelv lenne, ami érdekel. Szeretnék információt kérni a tanfolyam menetéről. További szép napot! Barbara.”
Tedd te is ezt; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-03-22 07:11:29
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



BRAINTURBO NYELVOKTATÁS MITŐL GYORSABB ÉS HATÉKONYABB?


A nyelvtanulási folyamat kvázi három szereplője; a tematika, a módszer és egyáltalán nem utolsó sorban; maga az ember. A Brainturbo abból indult ki, hogy a három szereplő közül az ember a legfontosabb, ami voltaképp a kulcsa az egésznek. Induljunk ki abból tehát, hogy a nyelvtanulás alapja a tanulni kívánó, tudásvággyal rendelkező ember. Ezt az embert kell általános állapotától -a gyors tanulásra, ismeretelsajátításra- kedvezőbb helyzetbe hozni, ami egy egyedülálló XXI. századi szabadalmaztatott technológiával a Brainturbonál lehetséges!
Ez a forradalmian új módszer az előbbi néhány gondolatnál sokkal komplexebb, ezért mindenki csak személyes részvételével, megtapasztalásával tud megbizonyosodni a hasznosságáról. Ezért van a próba, illetve bemutató óra, ami teljesen ingyenes és semmilyen kötelezettséget nem keletkezik
Élj a lehetőséggel, jelentkezz most, próbáld ki ingyen Te is, hogy például a lehető leggyorsabban szerezz nyelvvizsgát, vállalhass nyelvtudást igénylő állást, frissítsed fel vagy egészítsed ki meglévő nyelvtudásod, vagy épp tanulj meg új nyelveket.
Szeretettel várunk; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora

2018-03-11 14:55:47
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS „H” vagy „B”, MELYIKET VÁLASZTOD?


H-egyéni foglalkozás -ha van egyáltalán- horribilis áron
B-egyéni foglalkozás megfizethető, sőt versenyképes áron
H-az órák fix időpontokban vannak, illetve maximálisan alkalmazkodnod kell
B-hozzád alkalmazkodik, rugalmas időbeosztás és változtatható
H-ha egy órára nem tudsz elmenni, azt nem, vagy csak nehezen tudod pótolni
B-ha mégsem tudsz megjelenni, nem maradsz le
H-a megfeszített tempó miatt egy-egy óra után teljesen kifáradsz
B-relaxációs állapotban tanulhatsz
H-azt tanulsz, ami a kiválasztott tankönyvben van
B-rád, személyre szabott tematika, amire használni akarod az idegen nyelvet
H-hogy jussál is valamire, általában hosszú kurzusok
B-egy kurzus 40 órát jelent – optimálisan 5-10 hét
H-a megszerzett tudás felszínesebb, rövidtávú
B-a technológiából adódóan eleve hosszútávú
H-sok az önállóan elvégzendő otthoni házi feladat, szótanulás, nyelvtani szerkezet begyakorlása
B-nincs magolás, házifeladat, persze gyakorolni kell
H-folytonos számonkérés, feleltetés, tesztírás, kikérdezés
B-rengeteg tréning, beszédgyakorlat
B vagy H döntsd el!
Ha B, akkor Brainturbo! - klikk ide: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-02-28 22:17:57
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



VALENITN NAP a BRAINTURBONÁL!



Gyere el valakivel, tehát a lényeg, hogy ne egyedül és igénybe vehetitek akciónkat! ;)

További infó a kiválasztott Laborban, jelentkezz itt; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora

Üzenetben írd be, Valentin napi akció

2018-02-12 23:47:19
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



ÚJÉVI FOGADALOM


Ha komolyan gondoljuk újévi fogadalmaink betartását, akkor megéri plusz figyelmet fordítani rájuk. Kutatások szerint az emberek 75-80%-a nem tartja be fogadalmait, így érdemes megnézni mit és hogyan tesznek, akik betartják fogadalmuka;

  1. A konkrétan megfogalmazott célok jobban betarthatóak, mint a magasztos, de homályos víziókra alapozott fogadalmak. Céljaink irányuljanak valamilyen viselkedésre, nem pedig magára a célra. Például a több túlórát fogok vállalni könnyebben megvalósítható, mint maga a vágyott állapot: legyen több fizetésem.
  2. Gyakran valamilyen rossz szokásunktól akarunk megszabadulni, ebben az esetben érdemes alternatív viselkedést társítani a fogadalomhoz, például a nem “fogok a munkahelyen éjszakázni” helyett a “mindennap legkésőbb 18.30-kor elindulok a munkahelyemről” sokkal könnyebben betartható fogadalom.
  3. Érdemes utánajárnunk annak, hogy hogyan is lehet kiváltani egy szokást egy másikkal. Hogyan csinálják mások? A fogadalom betartásakor az is segít, ha tudjuk előre: lehet, hogy néha nem fogjuk tudni maradéktalanul betartani, így jó ha felkészülünk erre, és előre elhatározzuk: ez nem jogosít fel bennünket arra, hogy felhagyjunk a célunk követésével.
  4. A fogadalmakkal kapcsolatos második leggyakoribb problémát ezzel ki is küszöböljük: egy kis visszaesést a visszavonhatatlan kudarc jeleként kezelünk, elfogadjuk, mintegy felmentve magunkat a további küzdelmek alól. Pedig ha jobban belegondolunk a fogadalom célja valaminek a megközelítése, nem a tökéletes elérése; a fogadalmat tevők 75%-ának pedig nem sikerül első nekifutásra elérnie a célját.
  5. Fogadalmunk be nem tartásának leggyakoribb oka, hogy egyszerűen megfeledkezünk róla. Ez könnyen bekövetkezhet, hiszen szokásaink olyan nem tudatos automatizmusok, melyek megoldást kínálnak valamilyen helyzetre; ilyen rossz automatizmus lehet, ha sok a stressz a munkahelyen, nagyot eszünk, rágyújtunk, vagy megiszunk egy pohárral.
Mi az Ön, a Te fogadalmad?
Ha a nyelvtanulás, egy idegen nyelv ismeretének elsajátítása, megszerzése, akkor nagyon könnyen betarthatod a fogadalmad mert, ha bejelentkezel itt: http://www.brainturbo.hu/ujevi_akcio aztán minden megy a maga útján és biztos betartod fogadalmad, ráadásul nagyon jól jársz!


2018-02-04 22:12:21
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS ÚGY, MINTHA FILMET NÉZNÉL?


Miért van az, ha megnézünk egy filmet, akkor akár saját magunkat is elkápráztathatjuk azzal, hogy mi mindenre tudunk visszaemlékezni és milyen részletességgel tudunk dolgokat feleleveníteni. Szinte bármikor újból és újból levetíthetjük a filmet belül, a saját magunk számára. Aztán ha e mellett a tanulásra, az elsajátítandó tananyagra gondolunk, akkor meg rögtön az jut az eszünkbe, „jaj Istenem!”- milyen nehéz dolgom lesz, hogy minden fontos dologra visszaemlékezzek, aztán szépen megküzdünk ezért, ki rövidebben, ki hosszabban.
Na de játsszuk végig! Tegyük fel, hogy ma este megnézzük ugyanazt a filmet mondjuk a TV-ben, mert mind a ketten már régóta kinéztük magunknak. Vagy a szereplők miatt, vagy a történet miatt, vagy egyéb dolog miatt, de vágyunk arra, hogy ezt megnézzük és lássuk. Másnap beszélgetünk erről. Én -légy szíves fogadd el, hogy én- szándékosan úgy irányítom a beszélgetés, hogy bebizonyítsam a számodra, hogy milyen jól működik az emlékező képességed. A beszélgetésben nem a story fő szálára, nem a film legjellegzetesebb történéseire, nem a leglátványosabb részeire, képeire kérdezek rá, hanem egy teljesen jellegtelen mellékepizódra, mondjuk arra, amikor a főhős véletlenül találkozik a barátjával.
Kérdezem, emlékszel rá? Aztán látom, hogy felidézed a történetet, és azt is látom, hogy megvan, előhívtad a képet. Tehát beszélhetünk ennek a részleteiről. Kérdésekkel irányítom a beszélgetést. Emlékszel, hogy történt? Te elmondod, és én csak azon a dolgokon megyek tovább kérdéseimmel, amit Te már felelevenítettél és megemlítesz. Mivel jött a főhős? Milyen színű volt az autó? Mi volt a főhősön? Bevolt-e gombolva a kabátja? Emlékszel, hogy mit mondott a barátja stb. Akár 100 kérdés a részemről, és 100 helyes válasz a részedről!
Mi van megtanultad a filmet?
Ugye nem!
Hihetetlen de igaz, Te minden kérdésemre tudtál válaszolni, 100 kérdés és 100 helyes felelet, pedig ez a jelenet csak 38 másodpercig volt a filmben. Azt mondják az ehhez értők, ha az lett volna a feladatod, hogy megtanuld a filmet mert én kikérdezem, akkor az esetek többségében sokkal kevesebb kérdésemre tudtál volna helyesen válaszolni. Sajnos általában a hagyományos tanulási módszerünk kevesebbet tud a filmnézésnél.
De nézzük a részleteit ennek. Amikor kiválasztunk egy filmet, akkor vágyunk arra, hogy teljesítsük, és élvezzük azt. Amikor hozzáfogunk, akkor megpróbáljuk ebből a tevékenységből kirekeszteni az összes esetlegesen zavaró tényezőt. Az pedig egyáltalán nem baj, ha bárkivel együtt is tesszük ezt. Az sem baj, ha vele, vagy velük úgy menetközben „sztorizgatunk”, mert ez az első emlékeztetés. Általában kényelmes testhelyzetben, tehát hozzáülünk a dologhoz, beszűkített figyelemmel a filmre koncentrálunk. Agyunk egy nagyon fogékony, nagyon hatékony „üzemállapotba” kerül.
Ha ugyanezt, vagy közel ugyanezt a hatékonyságot kívánod magadnak a tanulásban, a nyelvtanulásban, akkor gyere és próbáld ki a Brainturbot! Persze a Brainturbo ennél jóval több, de talán ez is elég volt ahhoz, hogy felkeltsük érdeklődésedet és jelentkezz: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2018-01-27 07:12:33
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYUNK SOKKAL TÖBB MINDENRE KÉPES, MINT AZT GONDOLNÁNK…


Az agyunk sokkal több információt raktároz el, mint képzelnénk. Olyan dolgokat is megjegyzünk, amiket tudatosan nem is vettünk észre. A kérdés már csak az, hogyan kell ilyen tudást megszerezni, illetve hogyan lehet ezt a tudást aktivizálni?

Már régóta tudott tény, hogy agyunk képességeinek csak elenyésző hányadát használjuk ki, csakhogy ez a legbonyolultabb, legkevésbé ismert működésű szervünk és hogy a tudatalattink egy olyan mély kút, amely gyakorlatilag életünk minden egyes eseményének lenyomatát tartalmazza. De hogyan kerülnek be oda az információk?

Két féle úton tudunk ismeretekre szert tenni: egyrészt a felfogásunkkal, a megértésünkkel, értelmezéssel, tanulással a rövid távú memórián keresztül, illetve másrészt a „rövidebb úton”, amikor az észlelt dolgok, események egyből a tudatalattinkba épülnek be. 

Történt már veled olyan, hogy egy veszélyre (visszacsapódó ágra, repülő rovarra) hamarabb reagált a tested (becsuktad a szemedet), mint a tudatod? Ha oldalról érkezik egy kamion, a periférikus látásod akkor is figyelmeztet a veszélyre és félreugrasz, ha nem fogalmazódik meg benned pontosan, hogy egy több tonnás vasmonstrum robog feléd. Az agyad sokkal több információt gyűjt be, értékel, elemez és raktároz, mint azt el tudnád képzelni! 

Na de a kérdés; mi lenne akkor, ha minden olyan dolgot, információt, amit a tudatalattink irtózatos sebességgel és pontossággal magába szippant, „elő tudnánk venni” és valós tudásként lennénk képesek használni! Illetve van e ilyen módszer, ami így tudna bennünket megtanítani az általunk kívánt ismeretre?

Sokan kutatták a területet, de az összes szakember közül kiemelkedett egy, aki konkrét módszert is talált a nem-tudatos tudás aktiválásra: Paul R. Scheele. Ő fejlesztett ki azt a technikát, amely révén például egy könyvet „átpörgetve”, az úgynevezett fotóolvasás módszerével beépítve (2 másodperc per oldal sebességgel!) majd speciális módon aktiválva elképesztő sebességgel és mélységben lehet könyveket elolvasni, tartalmukat magunkévá tenni.

Hihetetlen ugye, pedig nem kamu, hanem igaz!

Ezen az úton jár a Brainturbo is! 

A tudatalattidat aktivizálja az idegen nyelv gyors és hosszú távú elsajátításának feladatába.


2018-01-18 20:15:32
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



ÚJÉVI AKCIÓ a BRAINTURBONÁL!


Ha nyelvtudás megszerzése is szerepel fogadalmaid között, és hogy valóban jól kezdődjön az új éved, a Brainturbo újévi meglepetéssel vár Téged!

Jelentkezz be egy térítésmentes próbaórára, az üzenetbe írd be; „újévi akció” és ezzel érvényesítetted is ezt a lehetőséget, természetesen majd a kiválasztott Brainturbo labor/iskola felveszi Veled a kapcsolatot, tájékoztat a részletekről. http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-29 23:01:44
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTUDÁS AJÁNDÉKKÉNT KARÁCSONYRA?


Az ajándékozás története olyan régi, mint az emberi kultúra, az emberek mindig megajándékozták egymást, ezzel kifejezték sze...retetüket, hódolatukat vagy éppen rettegésüket, hogyha elfogadják, akkor elfogadják az ajándékozó, tehát egy másik ember hatalmát maguk felett. Az ajándék mára már inkább a szeretet és figyelmesség kifejezőjévé vált, az emberek akkor ajándékozzák meg egymást, ha örömet akarnak okozni, ha valamilyen tárggyal a másikban emléket akarnak hagyni. Az ajándék lehet olcsó vagy drága, apró vagy óriási, a lényege az, hogy aki kapja, örömét lelje benne. Örömet szerezni! Korunkban az ember megajándékozza szeretteit a névnapjukon, születésnapjukon, karácsonykor, évfordulókon vagy éppen csak azért, mert a másiknak örömet akar szerezni. Ajándékot adunk barátainknak és ismerőseinknek is különleges alkalmakkor, látogatásokkor vagy ünnepnapokon. Az ajándékozás az ember személyes ügye, neki magának kell tudnia, hogy milyen ajándék az, amit a megajándékozott örömmel fog fogadni, vagy ami már esetleg zavarba hozza vagy adott esetben kellemetlen is lehet.
Az ajándék értéke ne legyen túlzó, mert ezzel a megajándékozottat mindig zavarba hozzuk - írják az ajándékozási etikettek.
Lehet hogy ez manapság már nem hoz zavarba senkit, főleg akkor nem, ha családból származik és aki kapja, ő nem engedheti meg magának. Neki ez úgy tűnik, gondoskodnak róla és ez jól esik.
Legyen értékes vagy hasznos, vagy legyen mind a kettő?
Persze, hogy legyen mind a kettő feltéve, ha lehet.
A jövő nemzedéke, de pláne értelmisége elképzelhetetlen legalább egy idegen nyelv ismerete nélkül. Napjainkban, amikor életünk mindinkább nemzetközi térségben zajlik, megengedhetetlen, hogy a jövő nemzedéke ne beszéljen legalább egy idegen nyelvet. Az emberi kapcsolatok és a világban való érvényesülésünkhöz nélkülözhetetlen kulturális, gazdasági és politikai együttműködések egyre bővülő idegennyelv-tudást igényelnek. A nyelvismeret hiánya ma már különösen megengedhetetlen!
Brainturbo összehozta az ajándékozást a nyelvismerettel, a hasznosat a nagyon értékessel és ő is beszáll az ajándékozó oldalán egy rendkívüli ajánlattal, a részletek felől érdeklődj a kiválasztott nyelvlaborban, jelentkezz, üzenetben ír be „Karácsonyi Akció”: www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-21 17:02:35
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS, és a SEX öröme?


Ezt a nem mindennapi összefüggést olvastunk a neten, a Facebook és a Youtube „közvetítésével” egy érdekes híreket közreadó website-on. Persze eláruljuk rögtön azt is, hogy ezzel számunkra is új megvilágításba helyeződött a nyelvtanulás.
Egy nemzetközi kutatócsoport felfedezte, hogy az új szavak tanulása képes ugyanazt az agyterületet aktiválni, mint a szex, a szerencsejáték, a drogok és az evés. A felfedezés segíthet megérteni, hogyan fejlődött az ember, hogyan alakította ki a nyelvet.
A tanulmány a Current Biology című szaklapban jelent meg:
„A kutatás célja az volt, hogy kiderítsük, milyen nyelvtanulással lehet aktiválni ezeket az örömért és jutalmazásért felelős területeket” – mondta Antoni Rodríguez Fornells, biológus, a tanulmány vezető szerzője.
A kutatásban 36-an részt vettek szerencsejátékkal kapcsolatos szimulációkban és nyelvtanulási kísérletekben is, ahol új szavakat tanítottak nekik. Közben mindkét csoport agyi aktivitását vizsgálták mágneses rezonanciás képalkotással.
A nyelv az agykérgi nyelvi régiót stimulálja, de a kutatás szerint mindkét tevékenység aktiválja az örömmel, motivációval összefüggő területet, a ventrális striátumot is. Ez a terület jóval a nyelvért felelős terület előtt fejlődött ki, így vizsgálata megmutathatja, hogy fejlesztettük ki a nyelvet. A tanulmány eredményei alapján az érzelmek is befolyásolhatják a nyelvtanulást.
Azok az emberek, akiknek több idegi kapcsolatuk volt a ventrális striátum és a nyelvi régió között, gyorsabban tanultak szavakat, mint mások. Valószínűleg, ha öröm társul az új szavakhoz, jobban emlékszünk rájuk.
Mi a Brainturbo technológiáról a hallgatók visszajelzése alapján eddig is tudtuk, hogy velünk szinte kikapcsolódás és folyamatos élmény és öröm a nyelvtanulás. Bevalljuk őszintén, eddig nekünk egy hallgatónk sem számolt be erről úgy, hogy ez szinte olyan, mintha a szex öröme lenne. Szeretnénk a továbbiakban is megnyugtatni minden meglévő és leendő hallgatónkat, nem fogjuk őket ilyen szempontból meginterjúztatni a jövőben sem.
De viszont azt ajánljuk mindenkinek, hogy mennyire öröm a Brainturboval a nyelvtanulás, azt tapasztalja meg személyesen;
http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-10 14:31:40
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



…ÍGY VAN EZ A NYELVTANULÁSNÁL IS!


A számítógépes oktatás fő célja, hogy segítsen a diákoknak lépést tartani a világ gyors fejlődésével. A vetítő eszközökkel, ...képekkel, filmekkel tehetjük érdekesebbé óráinkat. Fólián az általunk nyomtatott ábrákat mutathatjuk meg a tanulóinknak. Ettől korszerűbb a diafilm vetítése, ami kis képekből áll össze, és sokkal színesebb, összetettebb. A mai világban már ezek az eszközök igen háttérbe szorulnak, a videó és a számítógép váltotta fel őket. Velük már komolyabb elkészítésű filmeket is nézhetünk, ami egyértelműen segíti a diákokat abban, hogy könnyebben sajátítsák el a megtanulandó anyagot, hiszen a vizuális érzékelés sokkal hatékonyabb, mint csak a hallott anyag értelmezése.
Léteznek még speciális eszközök, amiket különböző tantárgyaknál alkalmazhatunk. Ide tartoznak a különböző számítógépes szimulációs programok. Például, létezik egy olyan számítógépes program, amiben különböző vegyszereket keverhetünk össze, és láthatjuk, hogy mi történik. Vannak olyan anyagok, amik keverednek, vannak, amik nem, sőt olyanok is, amik felrobbannak egymás hatására. Ez által a program által igen jól megtanulható a különböző vegyszerek közötti reakció. Vagy például egy másik program segítségével bemutathatjuk a víz körforgását a természetben.
Ma a legtöbbet használt eszközök az interaktív tábla és a multimédia, valamint az internet. A számítógéppel való oktatás látványosabb és érdekesebb, mint a hagyományos módszerek, hiszen láthatjuk, érezhetjük, hallhatjuk, amit el kell sajátítanunk; nem csak egyszerűen frontálisan van ránk zúdítva. Gyorsabb is olyan értelemben, hogy rövidebb idő alatt érthetik meg a diákok az előadott anyagot, ha szemléltetőeszközt is használunk. A fentebb említett szimulációk alkalmazásának segítségével pedig olyan dolgokat is megmutathatunk a gyerekeknek, amiket normális körülmények között sohasem láthatnának. Ez lenyűgözi őket, érdeklődnek iránta és könnyebben megtanulják az anyagot. Ez bizonyos fajta manipuláció, de pozitív hatású, ezért nem elítélendő.
Ha ez így van általában az oktatásnál, akkor ugye nem lehet másképp a nyelvoktatásnál sem? Mind ezek ellenére a nyelvoktatásban a legönzőbb módon érvelnek, küzdenek a hagyományos formák mellett és az új, rendkívül korszerű és többszörösen hatékony módszerek mintegy „elfogadásként, elismerésként” maximum alternatív minősítést kapnak. Csak gondolj bele, talán még a Te gondolkozásodra is igaz ez? http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-12-03 17:22:42
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



NYELVTANULÁS AZ AGYHULLÁMOK GYÓGYÍTÓ EREJÉVEL


Dr. Robert Beck atomfizikus a világ különböző tájain mérte a természetgyógyászok, gyógyítók agyhullámainak frekvenciáját. Megállapította, hogy a gyógyítás pillanatában minden természetgyógyásznál (függetlenül a gyógyítás módszerétől) az agyhullámnak ugyanaz a frekvenciamodellje jellemző.
A gyógyítások ideje alatt elvégzett további vizsgálatok alapján arra a következtetésre jutott, hogy a gyógyítók agyhullámai a gyógyítás pillanatában szinkronba kerülnek a Schumann-hullámokkal, mind a rezgések, mind pedig a fázisok terén. Ez annyit jelent, hogy az agyhullámok ugyanazon a frekvencián és az ugyanazokban az időpillanatokban lüktetnek, mint a Föld Schumann-hullámai. Mindebből feltételezhető, hogy a gyógyítók tevékenységük során képesek energiát nyerni a Föld mágneses mezejéből. Ez a folyamat a mezők egyesítése.
De mik is azok a Schumann-hullámok? A földfelszín és az ionoszféra közötti mágneses kölcsönhatások eredményeképpen bolygónkon mindenütt egy rendkívül alacsony, 7,8 Hz frekvenciájú rezgés mérhető (Winfried Otto Schumann, München, 1952). Ennek a természetes elektromágneses rezgésnek sokáig nem is tulajdonítottak jelentőséget, ám a Schumann-hullámok 1978-ban az érdeklődés középpontjába kerültek, amikor kiderült, hogy megegyeznek az emberi agy 7-10 Hz-es alfa-hullámainak rezgésszámával, melyek az álom és ébrenlét határán jelentkeznek az agyunkban (hippocampusban).
Később kiderült, hogy a Schumann-hullámok az egész bolygónkat körbeölelő elektromos mezőt alkotnak, így ez a rezgés a Föld összes emlősénél azonos. Ez az elektromágneses (EM) tér szabályozza, váltja ki és hangolja össze szervezetünk másodpercenkénti sok ezer biokémiai folyamatát, így közvetve ez a mező gondoskodik az emberi szervezet egészségének fenntartásáról is.
A NASA megfigyelései igazolták, hogy az űrállomásokon, ahol a Föld elektromágneses hatása nem érvényesül, az emberek szervezetének belső egyensúlya felborul. Ennek a felismerésnek köszönhetően az űrállomásokon a Schumann-hullámokkal megegyező elektromágneses mezőt gerjesztettek, hogy fenn tudják tartani az űrhajósok egészségi állapotát.
Dr. John Zimmerman, a renói Bio-elektromágneses Intézet (Nevada) alapítója és elnöke mélyrehatóan tanulmányozta a mezők egyesítését, valamint a gyógyítók tapasztalatait. Megállapította, hogy a gyógyítók voltaképpen rácsatlakoznak a Föld energetikai mezejére (ugyanazon a frekvencián és ugyanabban az időben). Rájött, hogy ha a gyógyító ilyen kapcsolatot teremt a Schumann-hullámokkal, akkor agyának jobb és bal féltekéje egyensúlyi állapotba, alfa-szintre kerül. Amikor a gyógyító energetikai kapcsolatba lép a beteggel, annak agyhullámai is alfa-szintre jutnak, szinkronizálódnak a gyógyítóéval. A páciens tehát a gyógyító közvetítésével “rácsatlakozik” a Schumann-hullámokra, és lehetősége nyílik arra, hogy ebből az óriási energiaforrásból energiát nyerjen.
Kedves Olvasó képzeld el, hogy milyen lehet nyelvet tanulni a gyógyító hullámok erejével. Tudod mit, mégse képzeld el, hanem gyere el hozzánk és próbáld ki személyesen és ingyen.
http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-26 14:57:27
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?




NEKED IS JÓ!


A Brainturbo nem egyszerűen csak a klasszikus pedagógiai módszerekre építve, vagy a te általános tanulási képességeidre alapozva és egyáltalán n...em a csoportos tanóra, otthoni magolás unalmasan váltakozó rendszeréből kiindulva próbál egy további nyelvoktatási lehetőséget kínálni. A Brainturbo teljesen más! Ez a nyelvtanulási technológia ötvözi az agykontroll és Georgi Lozanov suggestoped (superlearning) módszerét a 3. évezred „high-tech” lehetőségeivel. Röviden összefoglalva; az agy mindkét féltekéjébe, annak hosszú-távú memória részébe juttatja el a tananyagot szabadalmaztatott személyfejlesztő berendezésével, majd egy intenzív tréningen használható tudássá fejleszti. A Brainturbo technológia sokkal gyorsabb és tartósabb nyelvelsajátítási módszert kínál számodra is.
A Brainturbo nem rabolja a tanulók szabadidejét, nincs házi feladat, nem kell óráról órára készülni, nincs számonkérés. Persze gyakorolnod azt kell, amihez minden segítséget megkapsz.
Egyeztetheted az óráid időpontját, hogy az biztosan beleilleszkedjen a napirendedbe.
Ez a forradalmian új módszer az előbbi néhány gondolatnál sokkal komplexebb, ezért mindenki csak személyes részvételével, megtapasztalásával tud megbizonyosodni a hasznosságáról. Ezért van a próba, illetve bemutató óra, ami teljesen ingyenes és semmilyen kötelezettséget nem keletkezik
Élj a lehetőséggel, jelentkezz most, próbáld ki ingyen Te is, hogy például a lehető leggyorsabban szerezz nyelvvizsgát, vállalhass nyelvtudást igénylő állást, frissítsed fel vagy egészítsed ki meglévő nyelvtudásod, vagy épp tanulj meg új nyelveket.
Szeretettel várunk; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-19 14:39:51
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Utolsó esély: egy év maradt a diploma megszerzésére!


Már csak kevesebb mint egy évük maradt a diploma megszerzésére azoknak a hallgatóknak, akik 2005 előtt kezdték meg felsőoktatási tanulmányaikat, és bár abszolváltak (végbizonyítványt szereztek), még nem államvizsgáztak le. Lapunk érdeklődésére az Oktatási Hivatal közölte, hogy összesen 15 472 olyan hagyományos egyetemi vagy főiskolai képzést tartottak idén október végégi számon, amelyen a hallgatók egykor megszerezték az abszolutóriumot. Emlékeztettek, hogy az érintetteknek a felsőoktatási törvény 2018. szeptember 1-jéig ad lehetőséget a kimeneti vizsga letételére és az oklevél megszerzésére. 

Mint ismert, korábban nem szabták meg, hogy mennyi idő telhet el maximálisan a végbizonyítvány megszerzése és a záróvizsga között. Egy két évvel ezelőtti törvénymódosítás nyomán azonban szigorodtak a szabályok, így most már az abszolutórium után két éven belül meg kell szerezni a diplomát a felsőoktatásban tanulóknak.

A felsőoktatási államtitkárság 2015-ben türelmi időt adott annak a több ezer hallgatónak, aki 2005 előtt kezdte meg az egyetemet, abszolvált, de annak idején nem államvizsgázott le. Esetükben a diploma megszerzését többek között az hátráltatta, hogy nem szerezték meg a nyelvvizsgát, ami nélkül viszont nem mehettek záróvizsgázni. 

Persze azért -nem mentve őket, csak megértve-, mert addigra épp tele lesz a „tö.ük” a (hagyományos) tanulással és természetesen azzal a nyelvtanulási módszerrel, amiben a hibák számának kiküszöbölése a legfontosabb. Nem az, hogy használni merje, tudja idegen nyelvtudási ismereteit, hanem az, hogy egy-két ezer szó ismeretében véletlenül sem hibázzon. Beszédkészség itt nem is fontos, de a hibátlan nyelvtani ismeretek az igen! Szinte hihetetlen, hogy ők, akik számtalan tantárgyból, dolgozaton, -zárthelyin, -záróvizsgán, -államvizsgán, -diplomamunkán és annak megvédésén vannak sikeresen túl, de mégis ebbe a helyzetbe kerülnek. Ha csak egy-két ilyen eset lenne akkor igen, de ilyen statisztikai számok mellett nem lehetnek ők a hibásak. Sajnáljuk őket, és amit mi tenni tudunk értük, az a Brainturbo módszere. Gyere el, ismerd meg, szerzed meg a nyelvvizsgád és a diplomád! http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-11 23:12:57
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYUNK NÉHA MÁSKÉPP DOLGOZZA FEL AZ INFORMÁCIÓT!


Nem kell megijedni a következő kisfilm által bemutatott vizuális illúziótól. Egy nagyon egyszerűnek tűnő, de mégis komplex mozgó ábrán keresztül győződhetünk meg arról, hogy agyunk mennyire másképp dolgozza fel a látott információkat. Ez az illúziós kis játék lett 2014-ben a legjobb, amelyet az Amerikai Egyetemen tanító Arthur Shapiro és Alex Rose-Henig ötlött ki. Látszólag nyolc fehér labda szépen egymást követően az óramutató irányával ellentétesen köröz. A videóban később kiderül, hogy mindegyik labda viszont teljesen egy egyenes vonalon közlekedik, viszont mind a nyolc áthalad egy közös ponton. Ha csak egy labdára figyelünk, akkor az láthatóan csak egy vonalban mozog fel-alá. A videón mindezt részleteire lebontva is meg lehet tekinteni. Az emberek csak kis hányada képes észrevenni, hogy nem minden az, aminek látszik, ez nagy koncentrációs képességet igényel. Ha viszont kiderül az illúzió mögötti „turpisság”, akkor már az agyunk teljesen másképp tekint a jelenségre, az optikai csalódás már nem fog működni többé.
Most vissza a címhez; Van amikor az agyunk másképp dolgozza fel az információt. Miért került ez erre az oldalra? A történet csak annyi, hogy itt nyelveket sajátíthatsz el hagyományosan vett értelemben tanulás, magolás nélkül. Ez a valóság nem illúzió; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-11-04 21:11:34
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



FELESLEGES LEHET A NYELVTANULÁS!


Mindannyian voltunk már abban a helyzetben, amikor valahogy sehogy sem sikerül megértetnünk magunkat egy más nyelvet beszélővel.... Ha nem beszéltük az illető nyelvét, vagy ha nem volt más közös idegen nyelvismeretünk, akkor ezen nem akadtunk fel. De ha igen és persze csak valamicskét beszéltük ezt a nyelvet, akkor bizony tovább erőlködtünk. Na, de ez már akár múltidő is lehet?
Vagyis úgy néz ki, hogy nemsokára vége ennek a korszaknak!
A Waverly Labs cég előrukkolt egy új találmánnyal, ami a „The Pilot” névre hallgat, egy fülbe illeszthető készülékkel, ami valós időben fordítja az idegen nyelvet. A jelenlegi nyelvek, amelyeket „megért” a kütyü a francia, spanyol, olasz és az angol. Az ígéretek szerint ez még bővülni fog.
Persze rögtön felmerül a kérdés, de vajon mennyiért?
Biztosan egy vagyonba kerül!
Tévedés! A készülék jelenlegi ára 129 dollár (durván 37 ezer forint), ami a lehetőségekhez képest valljuk be, olcsóbb, mint egy tanfolyam!
Oké, de mi van akkor, ha beszélni is akarok valami hasonló módon. Rossz hírünk van, erről még nem hallottunk, de az analógia kapcsán megjelent egy másik kütyü víziója, amit csak a szájunkba kell dugni. Jön a kérdés és a szájunkban a kütyü máris dúdolja a választ. Na de honnét a válasz tartalma, vagy talán ez a kütyü meghallja agyunkban keletkezett választ és rögtön -valós időben- dúdolásra fakad?
Manapság semmi sem lehetetlen, kicsit még várni kell ugyan, de jön az, aminek jönnie kell, meg az is, aminek nem kellene. Ha nagyon elrugaszkodunk gondolatainkban, akkor jöhet egy olyan kütyü is, ami bennünket helyettesít, ugyancsak valós időben és teljes értékűen.
És most a végszó, vagy talán epilógus; ezzel mi személy szerint nem leszünk többek!
Többek azzal vagyunk, ami bennünk van és sokszor kínkeservesen megszerzünk magunknak. Ha nyelvtanulásról van szó, akkor a „kínkeservesen”-t felejtsd el, gyere el hozzánk és próbáld ki a Brainturbot.


2017-10-19 16:12:49
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



AGYTESZT!


Egy érdeklődőnk írta; elvégeztem az agytesztet az Önök oldalán http://www.brainturbo.hu/agyteszt és nekem jobb agyféltekés dominanciám van - mit jelent ez?
Ma már számos egyszerű netes teszt elvégzésével megtudhatjuk, hogy kreatív vagy épp elemző, logikus egyéniségek vagyunk az alapján, hogy melyik agyféltekénk a domináns. A baj csak az, hogy bár a köztudatba beépült az agyfélteke-dominancia elmélete, a tudomány soha nem erősítette meg, hogy valóban így működik ez. A dominancia ugyan létező dolog, de nem határozza meg, hogy rajzolni tudunk jobban vagy stratégiát kidolgozni.
Az agyfélteke-dominancia létező dolog, és valóban meghatározza, hogy az agy bizonyos feladatokat melyik féltekét használva old meg, azonban ez nem a kreativitást vagy a logikus gondolkodást befolyásoló tényező -mondják a szakemberek.
A Brainturbo is fontosabbnak tartja a két agyfélteke összekapcsolását, a kettő szintézisét, hogy az összedolgozás a technológiából adódóan is bekövetkezzen. Egyszerű hétköznapi megközelítésben, ha csak egyik agyféltekénkkel viszonyulunk dolgokhoz, akkor ez biztos kevesebb, mintha mind a kettővel tennénk ugyanezt. Így van ez a tanulásnál is! Egy sebesség adat, agykontroll forrásból származik, egy agyfélteke dominancia esetén agyunk sebessége 2000 bit/sec, a kettő szintézisében ez akár 400 Milliárd bit/sec is lehet.
Akkor miért az agyteszt a Brainturbo oldalon – tehetnénk fel a kérdést?
A Brainturbo technológiában a nyelvtanulásnál például tudjuk változtatni, hogy melyik oldalon kínáljuk fel rögzítésre az agynak a megtanulandó idegen nyelvet és melyiken annak magyar tartalmát. Az agyteszt orientál bennünket ebben, de mi is fontosabbnak tartjuk a két agyfélteke összezárását, harmonikus együttdolgozását, amit egy EEG vezérel és felügyel. Ha érdekel, gyere el hozzánk; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-10-14 12:21:55
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



TÉNYLEG ÉRDEMES ALUDNI EGYET A FRISSEN TANULTAKRA!


Bármit tanulunk meg, ha azt nyolc óra ébrenlét után kikérdezik, rosszabbul teljesítünk, mint ha aludtunk volna egyet közvetlenül a tanulás után.

A képet nagyban árnyalja, hogy többféle tanulási folyamat, és alvási szakasz létezik. Az alvás szakaszai közül két nagy kategóriát mindenki ismer, a gyors szemmozgással, és álmokkal járó REM fázist, és a lassú hullámú tevékenységet. Az alvás kutatói ezeken belül még több csoportot is... megkülönböztetnek, de a tanulás szempontjából a lassú hullámú szakasz érdekes. Ezeket a szakaszokat az idegsejtek aktivitásának, azok periodikus változásának frekvenciáját mérve, állapítják meg a lassú hullámú alvás szakaszait. Elég csak becsukni a szemünket, rögtön 10-12 hertzes alfa aktivitás jelenik meg, majd ahogy elalszunk, az oszcillációk egyre lassabbak lesznek, az alfa tartományból a theta tartományig. Az öntudatlan, mély alvásban, amikor az agy valóban pihen, alacsony frekvenciájú delta hullámok, és egy különleges, orsó elnevezésű alvási aktivitás következik be. Ez utóbbi egy-két másodpercig tartó frekvenciaemelkedés, de minél többet tanulunk, annál több és hosszabb ilyen szakasz mérhető. De, mint ahogy a kísérletekből is kiderül, nem a könyvet kell a párna alá tenni, hanem valami egészen mást.
Ezt igazolja többek között egy másik tanulmány, amelyben a tesztalanyoknál mágneses stimulációval váltottak ki olyan alvási hullámokat, amelyek amúgy is létrejönnek az alvás során, és ezzel képesek voltak fokozni a memóriateljesítményüket. Ez az ami a hatékony nyelvtanulásban már Magyarországon is elérhető szabadalmaztatott berendezés és eljárás, stimulált olyan agyi működési mód, mely megnöveli a szellemi kapacitást és rendkívül hatékony gyorstanulást tesz lehetővé, neve: BRAINTURBO!


2017-10-05 14:12:27
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MAGOLÁS HELYETT EMLÉKEZZ A BRAINTURBOVAL!


Emlékeink külön idegsejtekben tárolódnak, ami azt jelenti, hogy ezeket aktiválva újra fel tudunk idézni bizonyos emlékeket …– nem olyan régen olvashattuk a Neten.
Mi köze van ennek a Brainturbohoz?
A Brainturbo szabadalmaztatott technológiája az új ismeretet, a megszerezni kívánt tudást átélt, megélt emlékként viszi be az agyba egy ugyancsak szabadalommal rendelkező agyhullámvisszacsatolású (neurofeedback) személyfejlesztő berendez...éssel. Így nem kényszeríti a hallgatót arra, hogy a hétköznapi értelemben magoljon, biflázzon. Ez általában pszichésen felszabadítja őt, mert nem kell használnia a tanulási módszerét, ami az esetek többségében -valljuk be őszintén-, nem a rendkívül hatékony kategóriába tartozik, hanem abba, amiért meg kell „szenvedni” valamilyen fokon. Már csak azért is, mert több más egyéb tennivalója van a ma „modern” emberének, még akkor is, ha mondjuk az idegen nyelvtanulás épp a nagyon kiemelten bevállalandó kategóriába kell tartozzon manapság. Tehát érdek és ösztönző lenne bőven ehhez a feladathoz, de menetközben mégis elvész az energia, hanyatlik a szorgalom és az elvárt eredmények az esetek többségében rendre elmaradnak és gyötrelmessé válik az egész folyamat.
De ha emlékként kerül az új információ az agyunkba, például mintha egy filmet néznénk meg, és ezt a technológia további részében újra és újra felidéztetik velünk, begyakoroltatják, vagyis aktiválják az emléket, ekkor egyáltalán nincs pszichés teher rajtunk és szárnyalhatunk.
Na de a legtöbb írott vagy kimondott szónál is többet ér, ha Te személyesen mondhatod el a tapasztalatodat, gyere el és próbáld ki személyesen és ingyen. Motiváljon Téged még ez is, nekünk írták: „…jártam a Brainturbo próbaóráján… Jó érzés volt ez a fajta tanulási módszer…” http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-09-25 23:12:49
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MAGYAR ÉSZ és a NYELVTANULÁS


“...egyik esetben fentről lefelé, a másik esetben lentről felfelé tart a világ megismerése. Vagyis ahol a bal agyfélteke uralma alá gyűrte a jobb agyféltekét, ott egy fordított világszemlélet jött létre. Ez a fejtetőre állás meghökkentően egyszerű nyelvi példákkal is igazolható, ugyanis a nyelv és a világszemlélet ugyanannak két oldala.
Az angol így mutatkozik be: „– John Smith“. Tehát a fontossági sorrendben első helyen az ÉN áll, s aztán következik csak a tágabb környezet, a család. A magyar viszont így mondja: „– Kovács János“. Vagyis előbb a hovatartozását, a családját említi, s csak aztán nevezi meg saját magát. Az angol ezt írja: 16. november, 2010. Első helyen tehát a MA áll, aztán a tágabb időlépték, a hónap, s csak legvégül jön a legtágabb időmeghatározás: 2010. (Mennyi gondot okoz ez nekik!) A magyar viszont pontosan fordítva gondolkodik: 2010. november 16. Már értjük, miért: a teljességből a részletekre haladás miatt előbb a legszélesebb körű időt adjuk meg, az évet (még régebben előbb a csillagképet, melyben kel az idő tájt a nap), aztán lépésről lépésre szűkítve a kört: a hónapot, majd a napot, órát, percet. Továbbá a gyakorlatias szempontú, bal agyfélteke által irányított ember természetes módon azt keresi, hogy mi az a világban, ami megfogható, tulajdonná tehető. (Jusson eszünkben a „gyarmatosítás kora”, s mostanában a pénz uralma.) Figyeljük meg: egy angol mondat szükségszerűen tükrözi ezt a szemléletmódot, hiszen ezek a fogalmak alkotják gondolkodásuk gerincét: ÉN, ITT, MOST, MEGFOGOM. Az én a legfőbb, s a birtoklás. Jellegzetes bal agyféltekés gondolkodás. Például az angol, vagy a német nyelv összeomlana, ha hirtelen eltűnne belőlük a birtoklás kifejezője, a have, illetve a haben. Mi értetlenül sodródunk ebben a számunkra teljesen idegen, fordított, szervetlen gondolkodású világban.
Tehát a magyar mindig a teljességből indul ki, mondhatni, a magasból figyel mindent átlátva, mint a sas, s onnan ereszkedik le az épp kívánt részletre. Minden egyes magyar szó is ilyen felépítésű, ez a gyökrendszer lényege. Vagyis mindent csak az EGÉSZ részeként értelmez, nyelve erre vezeti rá. Ez teszi lehetővé, hogy távoli dolgok között is könnyen felismerje, felfedezze az összefüggéseket, mely egyébként is a jobb agyféltekének a feladata. Ennek egyik gyakorlati gyümölcse az egyéni leleményesség. Az angolban viszont „brain storming” kell, hogy beinduljon a képzettársítás − írja Dr. Arató István A világ nyelve című tanulmányában. Természetesen félreértés ne essék, bárki képes lehet nagy szellemi teljesítményre, csak a magyar anyanyelvűnek sokkal könnyebben megy a lényeg felismerése.” – idézve Varga Csaba írásából
Ha pedig nekünk sokkal könnyebben megy a lényeg felismerése, akkor a nyelvtanítás során sem kellene erőltetve a nyelvtani szabályokat előre és elsőként betuszkolni senki agyába, amikor még nincs meg az egész, amiben mi azt egyszerűen és zseniálisan felfedezhetnénk. Agyféltekéinkre lefordítva, csak az egyiket dolgoztatjuk, a másikat visszaszorítjuk, pedig a kettő együtt dolgozása lenne a szellemi kapacitásunk maximuma, a rendkívül gyors és eredményes elsajátítás záloga.
Epilógus; Élvezd a nyelvtanulási zsenialitásodat, mert biztosan Te is rendelkezel vele, a Brainturbonál erről meg is győződhetsz; http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-09-18 09:07:44
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



MIÉRT BESZÉLNI DIÁKOK ROSSZUL ANGOL, NÉMET…?


A következő tanévben az iskolák hatodik és nyolcadik évfolyamán az eddigi mérések mellett a diákok idegen nyelvi... tudását is górcső alá vennék. Ezt is tartalmazza a következő tanév rendjéről szóló rendelettervezet, amelyet a kormany.hu oldalon tettek közzé... Miért nem hatékony a nyelvoktatás a magyar iskolákban? Miért kell általános után újrakezdeni a tanulást és a tanítást? Miért kezelik masszaként a gyerekeket? A tavalyi adatok szerint a nyolcadikosoknak alig a fele érte el nyelvtudásban a tantervben megjelölt szintet. A kormány úgy döntött, átfogó felmérést indít a mélyebb okok feltárására. A hazai iskolai nyelvoktatás színvonaláról mindenkinek megvan a maga véleménye. A diákok sokszor nyűgnek érzik, a szülők elégedetlenek és sok pénzt fizetnek különórákért, a munkaadók szintén elégedetlenek, mert nem a papírra kíváncsiak, hanem a tényleges nyelvtudásra. Hiába az előírás, nem látszik, mitől lenne 2020-ra minden érettségizőnek megfelelő nyelvtudása a felvételihez. Pedig látszólag sok a nyelvóra.
Lehet, hogy mégsem a diákok a hibásak?
Külön órák vagy hatékonyabb módszer az iskola mellett, gondold meg és próbáld ki a Brainturbot: http://www.brainturbo.hu/ingyenes-probaora


2017-09-06 17:11:57
Mi garantálja a Brainturbo minőségét?



Jelentkezés ingyenes próbaórára

Kérjük, töltsd ki a lenti adatlapot, és feltételen add meg a kért adatokat, hogy gyorsabb lehessen ügyintézésünk és minél előbb kipróbálhasd a Brainturbo módszert!
Adatvédelmi nyilatkozat
Név


Telefon


E-mail


Választott nyelvlabor


Üzenet


Mennyi: öt x egy =

Agyturbo Kft. - Minden jog fenntartva
Brainturbo - A csúcstechnika és a csodálatos elme harmóniája!
Minőségi garancia | Adatvédelmi nyilatkozat
nyelvtanulás blog, nyelvoktatási cikksorozat